Utvecklingen i Ryssland!

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johnnie69
    Användare
    • February 2008
    • 105

    tänk om jag åxo hade en egen sekreterare som skrev åt mig!?

    Kommentar

    • johnnie69
      Användare
      • February 2008
      • 105

      Kan bara hålla med dig Malawi-micke , murmansk är en gigantisk tickande miljöbomb , någonting måste göras och det är snarast!

      Kommentar

      • Gäst

        Hej!

        Hej!
        Fråga mig om Murmansk jag har många vänner som varit där,titta bara på Kohtla-Järve i norra Estland där hasr ryssanrna förstört mycket miljö under sovjettiden,/Ann-Mari

        Kommentar

        • Gäst

          Hej!

          Hej!
          SSSR= Sojus Sovjetsijch Sosialestijescich Respublic så hette Ryssland under sovjettiden/Ann-Mari

          Kommentar

          • jonre723
            Användare
            • October 2004
            • 439

            Ursprungligen postat av Wilhelm
            Fler snytingar eller åthutningar från vem det nu än är, så låser jag tråden på tid och evighet. Amen!
            Lätt värt!
            Och så är det.
            /J

            Kommentar

            • Gäst

              Ryssland kan ta Baltikum igen samt Georgien!

              Hej!
              Ryssland kan återigen ta Baltikum och Georgien,Wladimir Putin har uttalat sig igen om och bygga upp en ny stormakt i Ryssalnd och då vill han återta forna sovjetrepubliker som Baltikum och Georgien,/Ann-Mari

              Kommentar

              • Ola Svensson
                Användare
                • April 2002
                • 14633

                Ursprungligen postat av annmari
                Hej!
                Ryssland kan återigen ta Baltikum och Georgien,Wladimir Putin har uttalat sig igen om och bygga upp en ny stormakt i Ryssalnd och då vill han återta forna sovjetrepubliker som Baltikum och Georgien,/Ann-Mari
                Dat är nästan komiskt hur han ignorerar orsaken till varför USA består och EU växer. Länder ansluter sig frivilligt.

                Har du någon länk (på svenska eller engelska) till hans uttalande?
                Med vänliga hälsningar

                Ola

                Kommentar

                • Gäst

                  Hej!

                  Hej!
                  Jag ska säga dig en sak ärligt Ola, USA skiter ri om Balterna blir ockuperade igen dom riskerar inte ett redje världskrig för och rädda Baltikum,Kreml har alltid haft ett negativt öga till Baltikum sen sovjets fall och situationen mellan Tallinn och Moskva är minst sagt frusna,jag kommer ikväll och ringa mina kontakter i Estland inom oppositionen som har rysk tv och dom får också info från ryssland direkt så fort jag vet något Ola så får du veta,/Ann-Mari PS Kommer ryssen till Estland och Baltikum igen så gör jag om samma sak som på 80-talet jag åker över och hjälper Balterna

                  Kommentar

                  • Gäst

                    Hej!

                    Hej!
                    Ryssland satsar just nu miljarder i krisgmakten flyg flotta arme etc,info jag har nu är från Dn idag kommer också och få info via rysk tv,/Ann-Mari

                    Kommentar

                    • jonre723
                      Användare
                      • October 2004
                      • 439

                      Det unnar jag ryssarna. De kan ta det här skitlandet med. FRA är en av Stalins våtaste drömmar...
                      Och så är det.
                      /J

                      Kommentar

                      • Gäst

                        Hej!

                        Hej!
                        Du Jonre är du kommunist eller höger?/Ann-Mari Ps Jag unnar verkligen inte ryssarna detta, dom ska ge fanken i Baltstaterna eller Georgien

                        Kommentar

                        • jonre723
                          Användare
                          • October 2004
                          • 439

                          Jag pissar högaktningsfullt på både religion och politik. Vadårå?
                          Och så är det.
                          /J

                          Kommentar

                          • Gäst

                            Hej!

                            Hej!
                            För mig får du pissa vart du vill men respektera balterna om du sen pissar på kreml skiter jag i,respektera andras sätt och tänka!!/Ann-Mari

                            Kommentar

                            • Gäst

                              Hej!

                              Hej!
                              För mig får du ha din uppfattning men respektera andras uppfattning om Ryssland/Ann-Mari

                              Kommentar

                              • jonre723
                                Användare
                                • October 2004
                                • 439

                                Lol! Jag kanske respekterar Putins sätt att tänka?
                                Och så är det.
                                /J

                                Kommentar

                                Arbetssätt...