If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag sitter och lägger in rekommenderade CB-artiklar till de olika arterna. Vissa artiklar vi länkar till är gamla, och kan innehålla lite äldre namn och info som kanske inte är helt uppdaterad. Dock är de läsvärda. Förra veckan uppdaterades följande arter:
Och alla som läser, dessa artiklar (de flesta av de nyare) finns i PDF format för alla medlemmar i NCS, dvs med bilder som gör artikeln så mycket bättre!!
För en översikt av alla artiklar vi har kan ni kolla här:
Sedan juli 2011 (dvs de sista 6 månaderna 2011 fram till dags datum) har 2349 nya bilder lagts in i artregistret, inklusive de som listas nedan och ett gäng till som jag inte hunnit peta in i artregistret fullt ut ännu.
Magdalena Kwolek-Mirek (Bilder, runt 500st):
Hennes bilder har varit de jobbigaste ännu så länge. De har inte gått att spara på disk utan jag var tvungen att använda skärmklippverktyget och dessutom hade de inte på alla arter lagt in vilket kön det var så jag har mailat några mail kan man säga till Magdalenas make som också varit den som redigerat bilderna. För ännu fler bilder kolla här: http://www.suephoto.com
Kommentar