Nya uppgifter i artregistret
Kollaps
X
-
-
Tack för svaret Olof!
Det spelar ingen roll om det är en perfekt bild eller inte, vi behåller den. Då är den rätt kategoriserad åtminstone.
Jag antar att alla som har bilder i registret får vara beredd på viss rotation även om det är väldigt kul att få in en bild där. Dyker det upp en bild på vilken art som helst som visar upp den på ett bra och rättvist sätt så är det ju kul att ha med den!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Vilken mailadress skall användas för bilder till artregistret?. är det
artregister@ciklid.se eller artregister@ciklid.org ??.
Jag har för typ en månad sen mailat in en bild ( lite kass men..) på en Tilapia snyderae och denna har ännu inte behandlats så jag undrar om jag använt fel adress eller vad ?Kommentar
-
.org
Det var ett fel på artreg sidan tidigare.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ny huvudbild av stiffe på Tropheus sp. "mpimbwe" , Msalaba
samt film av Uffe Lindström på Tahuantinsuyoa macantzatza
Tack grabbar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ny film på Mesonauta insignis av Mats Bryzell
Ny arter inlagda av Ove Planstedt:
Amphilophus globosus
Amphilophus supercilius
Nya bilder på: Guianacara stergiosi från rio Caroni där de flesta finns naturligt och en nya fångstplats för denna rio Aro som också kallas sp. red cheekKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nya filmer av Maths Donnerfalk, tack Maths:
Steatocranus casuarius
Laetacara araguaiae
Apistogramma viejita
Biotodoma cupido
Apistogramma cacatuoides
Mikrogeophagus ramirezi
Apistogramma gephyra
Nannacara taenia
Dicrossus maculatus Santarem
Apistogramma trifasciata
Apistogramma hongsloi
Apistogramma nijsseni
Dicrossus filamentosus
Cleithracara maroniiKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nya filmer på Symphysodon aequifasciatus
av Maths Donnerfalk
I vissa fall är det två filmer av Maths på samma fisk, det vore trevligt med någon annan persons filmer också (hehe, inget illa ment Maths )Senast redigerad av DaRe; 17 September 2011, 09:47.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ny film av Maths Donnerfalk
Mesonauta insignis
Samt en artbeskrivning av Guianacara stergiosi som jag glömde nämna tidigare av mig själv.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Senast redigerad av DaRe; 18 September 2011, 08:28.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Bra jobbat Dare att du lägger så mycket tid på att fylla på med foto och filmer i artregistret!CAKommentar
-
-
Aha, är det någon annan? Jag har nog missat där det ska vara en annan art. Jag tar bort.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar