Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa -
Mamma Gohst som ligger i hårt nuförtiden att föda nya spöken till världen =)Kommentar
-
Sålde mitt malawikar idag, och hittade två st 15mm maingano-yngel när jag tömde ut vattnet.
Så klart sparades dessa och fick snabbt ett nytt hem i min gamla saltbalja.
Ena ynglet precis efter "nedsläpp".
Helbild:
Har man satt yxan i båten får man ro som fan.Kommentar
-
Aulonocara Stardgranti Blue Neon Chiwindi
Min hane som inte hade nån färg alls när han innförskaffades. Nu börjar det hända lite men det finns mycket kvar och ge.Kommentar
-
Kanonbra bilder Mattias!Kommentar
-
Kommentar
-
Nyinköpt Aulonocara Rödrubin som kanske Malawi Janne också skulle vilja köpa. Skojar lite bara =) Verkar ha grym potential iallafall.Senast redigerad av Mattias777; 20 November 2008, 21:05.Kommentar
-
Men jag som har andra krav, det vill säga att hela fisken ska vara blodrödJanneKommentar
-
Kan du inte skicka in en bild på en av dina som du e nöjd med?
Var ner till växsjö för ett tag sen förresten och köpte 3 rödrubin yngel som tydligen härstammar från din avelsgrupp.Senast redigerad av Mattias777; 20 November 2008, 21:08.Kommentar
-
Men jag hade tre stammar igång på röd rubin samtidigt, så jag vet tyvärr inte vilken stam du har.
Och fotot ska jag försöka lösa.JanneSenast redigerad av malawijanne; 20 November 2008, 21:39.Kommentar
-
Ok. Vi får väl se hur dom blir men jag förväntar mig mkt rött i dem Det är 1+2 och dom är väl ca 4cm nu.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar