Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Spöket har vuxit upp och blivigt vuxen. Tycker det är svårt o få nån riktigt bra bild på honom dock....Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, jag drar upp kullar hela tiden på dem nu. Har 1+2 Provade med ett oandvänt objektiv som jag har som heter canon EF 70-200 mm.
Oj vilken skillnad det var och fota med det här istället för kit objektibet Den här bilden tog jag precis nu med nya objektivet. Fotat utan blixt ca 1,5 m från akvariet.Kommentar
-
Ja, jag drar upp kullar hela tiden på dem nu. Har 1+2 Provade med ett oandvänt objektiv som jag har som heter canon EF 70-200 mm.
Oj vilken skillnad det var och fota med det här istället för kit objektibet Den här bilden tog jag precis nu med nya objektivet. Fotat utan blixt ca 1,5 m från akvariet.Kommentar
-
Kommentar
-
Oj vilken skillnad det var och fota med det här istället för kit objektibet Den här bilden tog jag precis nu med nya objektivet. Fotat utan blixt ca 1,5 m från akvariet.
Fin fisk/bild, kommer förbi någon dag och hämtar nåra små "spöken".Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Lite tanganyika i lokalen
Golden kiriza ungdjur
hästnos BIFF 10cm
Blue mpimwe ungdjurSenast redigerad av deelay; 13 November 2008, 23:36.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
Kommentar