Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Patrick Eriksson - NCS toppfotograf... fy satan vilka bilder!
Objektiv?Kommentar
-
Herre Gud! Vilka häftiga och fina bilder!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Ja d... i min lilla låda - ska väl inte haussa dig mer nu Patrick. Men det var verkligen extraordinära bilder. Särskilt den sista gillar jag skarpt, i hemmets trygga ro! Liten hona - hur många yngel?MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Det var litet svårt att räkna men minst 16 och max 20. Varje gång jag kom nära karet så fångade hon upp ynglen. Jag fick rigga blixten ovanpå glaset, påslagen, med kameran redo på golvet och sedan lämna rummet i 20-30 minuter. När jag kom tillbaks var det bara att kasta sig över kameran och fota så snabbt som möjligt. Jag hann nog med att ta ett tiotal bilder.Patrick ErikssonKommentar
-
Vilken skön känsla i den serien... väldigt fina Patrik, absolut, väldigt hög nivå på denna serie.
K(C)anon bilder =)Kommentar
-
Det var litet svårt att räkna men minst 16 och max 20. Varje gång jag kom nära karet så fångade hon upp ynglen. Jag fick rigga blixten ovanpå glaset, påslagen, med kameran redo på golvet och sedan lämna rummet i 20-30 minuter. När jag kom tillbaks var det bara att kasta sig över kameran och fota så snabbt som möjligt. Jag hann nog med att ta ett tiotal bilder.Kommentar
-
Fantastiskt fina bilder Patrick! Du får sätta upp ett skynke framför karet när du ska plåta som Andreas Spreinat visade på Ciklidstämman.
Kommentar
-
Ja ett skynke skulle nog funka, typ en träram med svart tyg och ett hål för objectivet men problemet blir att lägga blixten ovanpå....Patrick ErikssonKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
otroligt läckra bilder patrick (tjatigt kanske men det är kul att du delar med av alla dessa fina bilder.)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar