Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
en översikt bild på mitt 310l som jag gjort klart nu! =)
och förresten... är det nån som har erfarenhet med regnbågsfiskar?hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Kommentar
-
Snyggt kar - är det BTN Slimline som bakgrund? -verkligen snyggt, bortsett från doppvärmaren i vänsterkant. Kan tyvärr inget om regnbågsfiskar - förutom att det ska funka bra med ciklider, tror jag - men du ska väl inte bara ha regnbågsfiskar i karet??Senast redigerad av joe; 22 October 2008, 21:37.MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
doppvärmarn har jag mest för att få upp värmen, lite svår å gömma då jag ville ha slimeline på sidorna med...
jag har 18 regnbågar 5st celbes strålfena, 10 pygme pansarmalar, 5st panda pansarmalar, 1st queen arabuesce, 1st acanthicus adonis (ska flytta den när den växt lite till 540l), 2st bulldogpleco, 3st räkor, A. agassizi par, 1st humlafisk, borelli par (som ska flytta till helgen) och 1st L075. Ska sätta i nått annat ciklid par mer i detta men inte bestämt mig vad än eller om jag ens ska.
det jag tänkte med rengbågsfiskarna är att hur man ser om dom är fulla med romm då jag har några jag tror är honor, då hanarna som verkar sturska har en vitgul linje på pannan när man ser dom rakt framifrån.Senast redigerad av fishweed; 23 October 2008, 11:59.hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Tuggande honor
bild 1 Tramitichromis intermedius
bild 2 Pseudotropheus flavus
bild 3 Pseudotropheus tropheops RedfinJag ser dåligt när jag blundarKommentar
-
lite blandat
bild 1 Maylandia zebra BB Hane VF inhandlad idag, riktigt bjässe på Ca: 12-14cm
bild 2 Maylandia zebra BB Hane VF
bild 3 Pseudotropheus Tropheops redfin
bild 4 öron ålen Maj-björn. (Frugans)Senast redigerad av Kentgerry; 25 October 2008, 06:37.Jag ser dåligt när jag blundarKommentar
-
-
Kommentar
-
-
110l borelli parets nya hem. har inte gjort klart allt, ska tillsätta lite mera växter och kanske nån kokosnöt eller lite stenar.
går även Riotetra i detta karet som ska vara "stimfisken" för detta kar.
med lite mera skugga så å så tror jag dom kommer blomma ut i färg hela karet!hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar