If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Och jag som tänkte att du om någon hade koll på geografin. Det är bra många mil från Luleå till Lapplandsgränsen...
Fast i och för sig. Folk här tycker ju att allt söder om Umeå är 08, förutom hottentottarna längst ner (Skåne aka. "det lilla blindtarmsbihanget")
Och jag som tänkte att du om någon hade koll på geografin. Det är bra många mil från Luleå till Lapplandsgränsen...
Fast i och för sig. Folk här tycker ju att allt söder om Umeå är 08, förutom hottentottarna längst ner (Skåne aka. "det lilla blindtarmsbihanget")
Inte visste jag att "Norrland och allt däröver var på riktigt" Trodde bara det fanns i Norrlandsguld reklamen. Och sedan att dom skriver och pratar med ett läte som vi förstår DET var inget man fick lära sig i skolan det inte
Ska dom gå med Discus eller ska dom gå i ett eget kar?
Nu går dom för sig i ett eget 250 kar.
Vi har precis flyttat till ett större hus, så stora 1200 karet är inte uppsat än.
Går väldigt varsamt fram med det.
Tanken är att allt skall bli som jag har drömt om.
Altum, VF Discus (av någon sort, vet ej än) och mina egna odlade Zebra malar på botten (tyvär går det inte och få tag på VF av dom).
Marmor bilbuktar på ytan, mitt stim av tetror har jag ej bestämt än.
Nu får jag först kolla upp så där är inga sjukdomar på Altumen och sånt först, går varsamt fram till drömkaret
Klart du måste! Annars blir det bara en massa spammare på sidan som det har varit väldigt mycket problem med innan. Som Robin sa, regga dig, ett mycket bra forum.
Mvh
lite offtopic men kan man inte ställa in forumet så att man kan läsa men ej posta om man inte är registrerad? Så kan outsiders läsa forumet men inte skriva något, slipper man spam samtidigt som inte varje person måste regga sig (även om det är trevligt när folk reggar sig på sitt forum så känns det kanske inte så nödvändigt om man bara ska kolla en tråd en gång)
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Inte visste jag att "Norrland och allt däröver var på riktigt" Trodde bara det fanns i Norrlandsguld reklamen. Och sedan att dom skriver och pratar med ett läte som vi förstår DET var inget man fick lära sig i skolan det inte
Kommentar