Maja 13 veckor upptäcker fiskvärlden för första gången
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Maja fortsätter upptäcka, den nya akvrium ställningen med 6 odlingkar som bara väntar på vattenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Nja det blev bara så. Tänkte ha det i förrådet, men hinner isolera det nu, nu när jag är mitt uppe i renovering av hus. Men i bastun blev det perfekt i så länge tills vi skall renovera badrummet.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Nu, som vuxen?, har jag två katter - men dessa har hitills inskränkt sig till att äta upp räkmixen när jag glömt den på köksbänken!
Supersköna bilder, discusred - katter är fantastiska djur och allra helst när det är små och världen ska upptäckas.MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Går och går...ingen har lyckats ännu, men det handlar nog bara om plats i första hand och i andra hand att ha tålamodet och turen att dra upp ett gäng till könsmogen storlek, vi snackar fisk som blir uppåt 60 cm som fullvuxen här! De är rejält aggressiva mot artfränder när de kommer upp i storlek. När dom väl blir könsmogna (vilket bör ske när dom är 20-25 cm) så skall jag testa med att odla dom i någon form av bassäng. Får jag inte fram fisk av olika kön så behåller jag dom enbart för att dom är snygga.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Kommentar
-
Akvarierna väntar säkert på vatten - men jag tvivlar på att kissen gör det?! Ett kar jag ägde i tonåren fick besök av min dåvarande kissen uppe på täckglaset (fiskjagande eller nåt), men glaset höll naturligtvis inte och kisse blev ordentligt blöt, hävde sig upp över kanten och gjorde vattenspår på golvet ut i köket under soffan där...behöver jag säga att den katten noga aktade sig för vidare fiskfångande!
Nu, som vuxen?, har jag två katter - men dessa har hitills inskränkt sig till att äta upp räkmixen när jag glömt den på köksbänken!
Supersköna bilder, discusred - katter är fantastiska djur och allra helst när det är små och världen ska upptäckas.
Min ena katt tog sig oxå ett ofrivilligt dop i ett 720 kar. Höll på rengöra i ena ändan, så hör jag ett plums i andra ändan.
Det var och bara ner med näven och fånga upp den.
Här kommer en till bild på Maja och karet.Kommentar
-
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar