Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Leopardgecko, om vi hittar någon rolig morph. Inga normalfärgade iallafall! Har haft sånna innan och det var inte så kul =)
Har även två dabbagamer och två taggsvansvaraner, men dom behöver lite mer plats och kan inte bo i denna ställningen...
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
vad gör leopardgeckos med en ovanlig morph roligare en en naturlig morph ??? samma ödla annan färgProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Vad gör en blek rödzebra mindre eftertraktad än en knallröd rödzebra? Samma fisk, annan nyansfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Kommentar
-
Första bilderna med min 400D som blev liggande ett halvår innan jag tog några bilder men nu är man igång. Helt andra ISO och F tal mot vad jag är van med min gamla kamera. Bara och lära om =) Det var lätt och ta närbilder med detta objektiv som är ett Sigma 105 mm macro F 2,8.Kommer nog med nybörjar frågor vad det lider =)
Bilder: 1 Aulonocara Stuargranti Usisya close up.
2 Psedotropheus elangatus chewere yngel.Kommentar
-
-
-
Några bilder i all hast vi midnatt!
1 Cyprichromis leptosoma utinta
2 Skalaryngelmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Då kör vi två till bilder med nya kameran. Det var Kul o fota med den här =)
Psedotropheus DemasoniKommentar
-
Här är en fisk som nästan är omöjlig att få nån bra bild på. Han simmar i helt fel lägen för att få nån bra bild. Här är en bild ur en helkonstig vinkel och långt ifrån. Diskusen från malwi. Protomelas Steveni Taiwan. Äkta Taiwan Reef =) som det brukar stå i affärerna.Kommentar
-
-
Bild 1. En nylekt Neochromis omnicaeruleus, OB-färgad hona, Muhuru
Bild 2. HanenSenast redigerad av patrickeriksson; 18 September 2008, 08:24.Patrick ErikssonKommentar
Kommentar