Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Skillnaden mellan Malawijanneröd mot dina(inte att dina är dåliga). Förstår du inte vad jag menar så testa att lägga ett groluxrör över korallzebra burken.
Det går faktiskt att mata red empress/hinderi fel och inte få det röda. Skillnaden mellan fiskarna i följande bilder är fodret.Kommentar
-
Kommentar
-
... och vilka snygga fiskar du har/har haft.Kommentar
-
Skillnaden mellan Malawijanneröd mot dina(inte att dina är dåliga). Förstår du inte vad jag menar så testa att lägga ett groluxrör över korallzebra burken.
Det går faktiskt att mata red empress/hinderi fel och inte få det röda. Skillnaden mellan fiskarna i följande bilder är fodret.
Är det samma fisk på fotona och är det samma lysrör?
Vad har du matat med på bägge fotona för att få sådan effekt?
MVh
MartinKommentar
-
Det är samma stam, kanske syskon. Den ena har matats med räkmix och den andra har matats med med billigaste flingfodret.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Fick hem mitt undervattenshus idag..stod i någon timme med handen å kameran nere i karet å fotade. otroligt vad mycket mer nyfinka firrarna blev när man väl är i karet=)Kommentar
-
Schysst att fota under vattnet - ger verkligen en känsla av att det är fotat i sjön. Jag gillar skarpt alla fina foton som presenteras här, men det är klart skoj att se bilder som just skulle kunna vara tagna "på plats".
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Tack grabbar..ska öva lite mer å kolla hur pass bra bilder man kan få undervatten med min kamera..Va rirkigt grumligt i karet när jag tog bilderna med kan tilläggasKommentar
-
Kommentar
-
Fler fiskar...
Bild 1 Petrochromis tricolor från chaitika
Bild 2 Gruppfoto från pettriskaret
Bild 3,4 Metriaclima zebra Masinje Big blotch OB (min favvo zebra)
Bild 5 Cynotilapia afra MbweccaPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
Kommentar