Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Är det inte jobbigt att logga in och ut hela tiden för att slänga ur dig en löjlig kommentar? Lägg ned det där larvet..seriöst.Kommentar
-
Du verkar mest vara ute för att tjafsa så jag säger godnatt och ha ett underbart liv.
Så här blå är dom nu.Kommentar
-
JANNE RULES!!!"ALLT är värt ett försök"Kommentar
-
JANNE RULES!!!Senast redigerad av Lozer; 09 August 2008, 10:39."ALLT är värt ett försök"Kommentar
-
JANNE RULES!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trots kritiken från vissa håll så visar jag foton på mina ungdjur. Lite tragiskt att man inte kan uppvisa outfärgade fiskar utan att en del ska bemästra andra. Jag trotsar detta och visar ändå upp de fiskar som jag har och som jag tror har god potential att bli riktigt fina när de är vuxna.Kommentar
-
Trots kritiken från vissa håll så visar jag foton på mina ungdjur. Lite tragiskt att man inte kan uppvisa outfärgade fiskar utan att en del ska bemästra andra. Jag trotsar detta och visar ändå upp de fiskar som jag har och som jag tror har god potential att bli riktigt fina när de är vuxna.Kommentar
-
Det är säkert ingen konst att få t ex lithobates att färga ut ordentligt om man har ett kar enbart för arten..eller med en vekare art.Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Trots kritiken från vissa håll så visar jag foton på mina ungdjur. Lite tragiskt att man inte kan uppvisa outfärgade fiskar utan att en del ska bemästra andra. Jag trotsar detta och visar ändå upp de fiskar som jag har och som jag tror har god potential att bli riktigt fina när de är vuxna.
Tycker det är kul att man inte bara ser vuxna eller photoshopade fiskar, lite av varje skall det vara.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar