Inte det minsta besvärligt..varför skulle det vara det? Det enda man kan undra över är varför han behöver förolämpa mig för att understryka vilka fina fiskar du har? Det är en attityd som jag ogillar. Finns ingen anledning att klanka ned på det sättet. Jag har inte ifrågasatt dina fiskar men på fotot såg det ut som att det blåa skimret gav mer än vad fisken egentligen har på kroppen..men foto kan ju ljuga ibland. Du kan ju inte förneka att man ser en del bruna fält på fiskens kropp tillsammans med det blå?
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Och du tror att det bara beror vad jag matar med, ja, vad ska man säga efter 20 års inavel med dom rödaste yngel till att bli dom utav dom rödaste som finns i hela världen .Ja vad ska jag säga. man lär aldrig bli profet i sitt egna land.JanneSenast redigerad av malawijanne; 09 August 2008, 00:55.Kommentar
-
Inte det minsta besvärligt..varför skulle det vara det? Det enda man kan undra över är varför han behöver förolämpa mig för att understryka vilka fina fiskar du har? Det är en attityd som jag ogillar. Finns ingen anledning att klanka ned på det sättet. Jag har inte ifrågasatt dina fiskar men på fotot såg det ut som att det blåa skimret gav mer än vad fisken egentligen har på kroppen..men foto kan ju ljuga ibland. Du kan ju inte förneka att man ser en del bruna fält på fiskens kropp tillsammans med det blå?
JANNE RULES!!!!Kommentar
-
Haha..ok. Förolämpa Janne hela tiden?? Löjligt, men kör hårt du. Jag hänger inte med längre på sådana här larviga provokationer så du kan lägga ned det direktKommentar
-
Inte det minsta besvärligt..varför skulle det vara det? Det enda man kan undra över är varför han behöver förolämpa mig för att understryka vilka fina fiskar du har? Det är en attityd som jag ogillar. Finns ingen anledning att klanka ned på det sättet. Jag har inte ifrågasatt dina fiskar men på fotot såg det ut som att det blåa skimret gav mer än vad fisken egentligen har på kroppen..men foto kan ju ljuga ibland. Du kan ju inte förneka att man ser en del bruna fält på fiskens kropp tillsammans med det blå?Kommentar
-
-
Vet vulgus(vulgärt namn btw) vilken stam av lithobates malawe har? skulle inte tro det så att han vet vad han pratar om kan jag inte hålla med om Janne.
Det enda som är uppenbart är att du är hans idol vilket säkert är väldigt roligt.
Sen att man kan se tidigt vilka som är bra är ju en definitions fråga, vad är tidigt?
I bibeln står det att Jesus kommer snart, det har gått 2 tusen år och han har fortfarande inte kommit...
En utfärgad lithobates kan snabbt tappa färgen om han blir tillräckligt nertryckt så att säga att den alldrig försvinner när den väl kommit är ju rubbish.Kommentar
-
Kommentar
-
Och hur ska jag kunna veta vem Vulgus är och vad han lyckats med?Kommentar
-
Här är fadern till malawes lithobates. Dom gula prickarna syns på foto i vissa vinklar.Kommentar
-
Vet vulgus(vulgärt namn btw) vilken stam av lithobates malawe har? skulle inte tro det så att han vet vad han pratar om kan jag inte hålla med om Janne.
Det enda som är uppenbart är att du är hans idol vilket säkert är väldigt roligt.
Sen att man kan se tidigt vilka som är bra är ju en definitions fråga, vad är tidigt?
I bibeln står det att Jesus kommer snart, det har gått 2 tusen år och han har fortfarande inte kommit...
En utfärgad lithobates kan snabbt tappa färgen om han blir tillräckligt nertryckt så att säga att den alldrig försvinner när den väl kommit är ju rubbish.
JANNE RULES"ALLT är värt ett försök"Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar