Patriks snäcka var ju helt underbar =D Snacka om peruk *lol*
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Snäckans peruk har minskat betydligt, algerna är på stark tillbakagång. Den ser mer ut som en punkare nu...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Första trevande stegen med min nya kamera...bara tagna rakt av med en viss justering i Photoshop.Kommentar
-
Framtiden är säkrad!!
Hade barnen från jobbet på besök i lokalen för ett tag sedan. Mycket uppskattat besök. Kommer en liten artikel till ciklid bladet framöver.Kommentar
-
Tjena - kul. Härhemma är det oftast besökares barn och grabbarnas kompisar som är de riktigt intresserade - och jag berättar och visar gärna. Får väl se om det blir några framtida akvarister.
"barnen på jobbet" - är du lärare/förskolärare?? All cred i så fall - det behövs massor av killar i den branchen!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Det är skoj att ha ungar i lokalen!! Intresserade av allt och miljarder frågor. Dessutom kan man få fina handelsnamn på köpet. Har en guppyvariant som har orange linjer på stjärtfenans ytterkanter, och det blev klockrent - "Pappa, vi MÅSTE köpa några raketguppy!!"
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Raketguppy ftw! Bara namnet gör ju att man måste ha några. Får se vad zooaffären har hemma 8 )Kommentar
-
Tjena - kul. Härhemma är det oftast besökares barn och grabbarnas kompisar som är de riktigt intresserade - och jag berättar och visar gärna. Får väl se om det blir några framtida akvarister.
"barnen på jobbet" - är du lärare/förskolärare?? All cred i så fall - det behövs massor av killar i den branchen!Kommentar
-
Lägger upp en bild på lithobates Zimbabwerock Bengtsson blue.
Den lekte idag, den blir blåare och blåare.JanneKommentar
-
Kommentar
-
-
Haha...sådan är mina också, men det kommer med färgen. Kan bara säga "pang" över en natt. Jag ser också på Jannes foto att vinkeln är till fördel för att det ska visa mer blått...rakt ifrån sidan undrar jag om fisken visar samma starka blåa färg på hela kroppen.Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja Wilhelm jag kom ihåg för mer än en 20 år sen, när jag började med Malawiciklider, då sa alla att det bara fanns gula och blå ,malawi.
Och det var ju sant innan urvalsodlingen och räkmixen fanns, så var det inte så mycket rött i malawi.
Och mina Malawi som har jag har hållit, dom har säkert till 90% varit gula och blå.
Men det är ju ingen utmaning att ta fram gula och blåa Malawi, det kan väl vem som helst göraJanneKommentar
Kommentar