fick lite actionbilder på när 2st occelatus slåss!
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Förstår vad du menar med att han följer dig i rummet.
Några av guldsöms bilderna platsar i foto-tävlingen, kul!
Mvh AndersMvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
hittade en till bild som va fin som kommer här... råka trycka på invertera färgen så kommer en lite rolig bild på den med för lite skildring!hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Snygg bild - nummer 1. Men frågan är om inte tvåan var coolare...samtidigt som man nästan behöver ettan för att uppskatta den / förstå den.MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
jo... den är ännu snyggare om man kan se den i riktigt format... ska nog sätta upp en hemsida å smälla upp de flesta "bra" bilder jag tagit så man kan se dom lite närmare... får se när det blir gjort... är inte så händiga med datorer som med annat! hehehur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Kommentar
-
Här kommer en bild på min guldsömms hanne.... inte riktigt lika maffig som din dock!
Och här en bild på en fisk jag haft A. Stuartgranti Maleri
Och en till på en jag haft en JD (kass bild)
Kommentar
-
tack!hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
kunde inte låta bli!
bild 1-3 hästnosar
bild 4-5 tanganyika killinhur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
-
Början på en tävling om det finaste julkortet?
Upp med era egentillverkade kort nu...Kommentar
-
Nya saulosi hannar är inköpta från Västerås. Mycket trevlig butik måste jag säga. Bra pris på vissa fiskar och snyggt och rent i akvarierna + trevliga lite ovanligare sorter fanns med.
Royal Zoo tror jag det hette. Dessa verkar dessutom tuffare än mina förra saulosi som gohsten tyvärr dödade. Gott nytt årKommentar
-
Jag tar en till. Röd rubin, en ganska stillsam herre än så länge. Han står ofta nere på botten och lyssnar nära sanden. Denna har detta beteende välldigt tydligt =)Senast redigerad av Mattias777; 21 December 2008, 16:56.Kommentar
-
Nya saulosi hannar är inköpta från Västerås. Mycket trevlig butik måste jag säga. Bra pris på vissa fiskar och snyggt och rent i akvarierna + trevliga lite ovanligare sorter fanns med.
Royal Zoo tror jag det hette. Dessa verkar dessutom tuffare än mina förra saulosi som gohsten tyvärr dödade. Gott nytt år
PS. hittade du din bok?Kommentar
-
Tack, jag gillar verkligen saulosi när dom är fina och jag har kämpat för att få tag i dom djur jag har nu. Nej kompis, hade hoppats att den låg hos dig Men man får vara possitiv, nu är det säkert nån annan som får lära sig en del om malawicikliderKommentar
Kommentar