Fisk och akvarierelaterade bilder - del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Spöket har vuxit upp och blivigt vuxen. Tycker det är svårt o få nån riktigt bra bild på honom dock....Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, jag drar upp kullar hela tiden på dem nu. Har 1+2Provade med ett oandvänt objektiv som jag har som heter canon EF 70-200 mm.
Oj vilken skillnad det var och fota med det här istället för kit objektibetDen här bilden tog jag precis nu med nya objektivet. Fotat utan blixt ca 1,5 m från akvariet.
Kommentar
-
Ja, jag drar upp kullar hela tiden på dem nu. Har 1+2Provade med ett oandvänt objektiv som jag har som heter canon EF 70-200 mm.
Oj vilken skillnad det var och fota med det här istället för kit objektibetDen här bilden tog jag precis nu med nya objektivet. Fotat utan blixt ca 1,5 m från akvariet.
Kommentar
-
Kommentar
-
Fin fisk/bild, kommer förbi någon dag och hämtar nåra små "spöken".Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Lite tanganyika i lokalen
Golden kiriza ungdjur
hästnos BIFF 10cm
Blue mpimwe ungdjurSenast redigerad av deelay; 13 November 2008, 23:36.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
Kommentar