If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Här sitter man o deppar lite för att våren har kommit o aktiviten på forumet har sjunkit.
O så råkar man klicka på foto-tävlingen.
Vilka fantastiska bilder
Tja, jag kollade in bidragen och röstade ganska så omgående för hade jag skjutit upp röstandet så hade jag möjligtvis ändrat mig från gång till gång för så fin bredd är det på kvaliteten. Fick gå på de första intryckena denna gången.
Antalet röster som läggs per månad har gått uppåt för varje månad, sedan jag skrev om röstningssystemet, så det är kul att fler hittar in till tävlingen, för det är många bra bilder som visas där.
När ni ändå varit inne, se också till att läsa och ge lite kommentarer på de olika bilderna.
Just nu hoppas jag att nästa månad blir lika spännande också, men det förutsätter ju förstås att det börjar komma in bidrag för juni tävlingen.
Ja som sagt röstade gjorde man till slut, kanske för snabbt. Har även skrivit några kommentarer. Men nu då, när man börjar upptäcka kvalitéerna i dom bilder med mindre uppseendeväckande fiskar. En bild är inte bättre bara för att det är en idiotskarp färgklick på den.............Ja jag ångrar mig lite, kanske skulle jag satt poängen lite annorlunda idag än för fjorton dar sen.
Den här månaden har varit bland dom svåraste hittils. Inte för att ingen stack ut utan för att alla stack ut. Det är enormt hög klass på fotograferna här
Kommentar