Fotbolls-EM 2008
Kollaps
X
-
-
1-1 i halvtid, och då får man väl tillägga att Turkiet tog ledningen och haft stor del av spelet.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Ja, Turkiet har verkligen öppnat bra! Stenhård match än så länge, blir intressant att se hur den utvecklas.
Mvh/Andreas.Kommentar
-
-
Fel lag vann! Inte för att det var särskilt överraskande..."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
...mot Ryssland hoppas ju jag iom att jag har dem som EM-vinnare på Svenska Spel.Men jag hade hellre sett Italien mot Ryssland i semi. Mot Spanien nu tvivlar jag,om än bara lite, för första gången på att Ryssarna ska kunna "överraska".
Hoppas iaf på tur,en bra match,att Ola Wenström & Magnus Hedman tappar rösten samt att wiener-schnitzlarna kan sköta sändningen bättre......."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Tur att jag har de tyska kanalerna, så jag slipper lyssna till dessa bedrövliga kommentatorerna. Efter gårdagens spel är jag inte säker på att de blir EM mästare.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
-
Kommentar
-
Mitt fotbollshjärta slår för Spanien...efter alla dessa år av misslyckanden så behöver landet den här vinsten. Jag är svag för Spanien och spansk fotboll så mitt hjärta slår lite extra för Spanien ikväll. Tyskland är dock en av de absolut svåraste motståndarna de kan få så det krävs en hel del för att ta EM titeln. Podolski har varit underbart bra så honom för de verkligen se upp med...Kommentar
-
ja jag tror på tyskland men den är ganska hårt den match för den en måste laget vinner där till guld..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Senaste VM kunde tyskarna ha blivit världsmästare för fjärde gången, men det sket sig. Idag kan dom fixa sin färde EM titel och jag tror att det skiter sig idag också, tyvärr.mvh Wilhelm
-
Kommentar