Njäh...dutch får gärna vinna för min del!
Fotbolls-EM 2008
Kollaps
X
-
-
spännade den tyskland får möta turkiet där på semifinal möta turkiet den har tur med två matcher för vända den slut tid för kroatien och tjeckien.. jag tycker ser den tyskland skall till final.. men ser mkt favoritt den idag för holland möta ryssland där match .. o imorron för svårt mellan spanien o italien..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
-
Det måste vara uppochner vända världen, ryssland slog ut Holland haha.
Undrar om ryssland gör en Grekland.Kommentar
-
Ryssarna spelar ju väldigt bra i år, kul fotboll att titta på.Kommentar
-
Oj oj oj..... vad är det som händer egentligen.
Mitt i bästa midsommartid så har vi först en otroligt avslutadmatch mellan Kroatien och Turkiet med mål på stopptid av förlängning och straffar och sedan Ryssland och Holland som går till förlängning där Ryssland var det enda laget. Arshavin var ju överallt.
Trodde hårt på Holland med deras magnifika spel tidigare, men mot Ryssland som visar sådan kämpaglöd och löpvillighet så blir ju semifinaler en helt öppen match.
Imorgon väntar också en högintressant drabbning Spanien - Italien. Tror faktiskt att Italien har en stor chans där även om Spanien spelat bra hittills.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
grattis att ryssland vinner där på em fotboll den är bra match på där idag såg tv den mellan holland-ryssland.. den ryssland är bra mkt där får väntar på spanien el italien imorron skall en seger där får möta semifinal..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Äntligen!
Dags för semifinal ikväll mellan Tyskland och Turkiet.
Känslan säger mig att Tyskland vinner men man kan ju aldrig så säkert veta.
Hur som helst skall det bli skoj med EM-fotboll nu igen efter det lilla uppehållet!
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Ja, en viss abstinens har infunnit sig utan fotboll på kvällarna.
Tror också att Tyskland tar det ikväll och hjärtat säger Turkiet efter deras makalösa upphämtningar, men jag tror som sagt att Tyskalnd blir för svåra.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Om jag inte är felunderrättad, så har Tyskland förlorat de tre senaste landskamper mot Turkiet.
Men nu är det ju annat som gäller och divorna har förhoppningsvis bestämt sig för vilka frisyrer och kläder de ska ha och kan koncentrera sig på matchen.
Förlorar dom ikväll, då är dom inte värda vatten och turkarna tar makten i Berlin!
Jag ska inte se matchen. Kollar bara nångång på resultattavlan.
Vinner dom, så blir det ett par Weissbier!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Jupp kan bara hålla med. Tyskland vinner med 3-0Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar