Ryssland var milsvid före di Svenske. Ryssland var verkligen värdiga vinnare. Det är bara att bryta ihop o komma igen i VM-kvalet.
Fotbolls-EM 2008
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Håller med om att Lagerbäck borde kliva av. Det har jag tyck han skulle gjort för fem år sedan. Det var tydligt redan då att han kört fast i en tråkig fotboll och oförmåga att spela in nya talanger. Jag undrar hur han tänkte när han kom på idén "vi har en mycket bra yttermittfältare med framtiden för sig och en forward som aldrig spelat mittfältare, ähh det får bli Elmander"? Fanns det någon lokig i den tanken alls?
Fast märkligt nog gjorde nog Lagerbäck sig bästa match någonsin den här gången som gjorde ett byte redan i 60 minuten och försökte ändra spelsätt lite med att flytta på Henke. Men det kvittade för Hiddinks ryssland var precis så bra som befarat. Håller med LN Ryssarna var klart bästa laget, nu bryter Lagerbäck ihop och kommer inte igen om jag får önska nåtSmå firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
tråkigt sverige är en fiasko laget där match och den är dåligt av lagerbäck.. och slut mera spel för em den för sverige.. o utslaget.. suck375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Synd att få vatten på sin kvarn (igen)! Hade inga förväntningar på att Swe skulle klara sig vidare ur gruppen så någon större besvikelse känner jag inte... Skulle inte förvåna mig om Ryssarna tar Holland i 8:e nu."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Var inte så säker Wilhelm, de kanske har KGB-gubbar med på bänken och vi vet ju alla hur snabbt de springer i alla fall på gator och torgSmå firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kändes nästan som att Portugal kunde vända på steken men Tyskland var orubbligt. Lite motvilligt får jag nog ändå säga att slutresultatet var rättvist.
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Hade hoppats på en final mellan Portugal och Holland men tji fick jag...
Det blir då Tyskland - Holland i finalKommentar
-
Önskefinalen, och de "hatar " ju varandra. Hoppas det blir straffsparkstävling o Tyskarna vinner den!
Men först måste de ju klå Kroatien. Det kanske inte blir så lätt. Men Beckenbauer var segerviss och sade att det blir vinst för tyskarna!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar