Hockey-VM

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lutt
    Användare
    • October 2005
    • 1919

    Denna gången vann Öst mot Väst och all heder åt Ryssland. De var mer hungrigare på slutet än Kanada.
    Jag tror nog att det svenska dommarparet kommer få det hett om örona men det var en helt korrekt dömt.
    Vi måste även lyfta fram Sverige också, inget land skulle komma så långt som till bronsmatch med ett sådant lag, vi får hoppas att vi får med flera NHL-proffs nästa år.

    Kommentar

    • ozric
      Användare
      • March 2004
      • 3187

      Hade inget av dessa lag som favoriter innan matchen men de svenska domarna "hjälpte" mig att ta ställning! Å tur var väl det, det visade sig att Rus va det bättre laget.
      Men helst hade jag , som diggare av bra matcher, hoppats på en större Rus-ledning i början... ty det e alltid kul att se Can byta momentum (som Boorkan ofta är inne på) i en match.
      En bra final!
      "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
      c",)

      Kommentar

      • Gäst

        Hej!

        Hej!
        Lutt i början dömde inte dom svenska skräphögarna till domare korrekt/Ann-Mari

        Kommentar

        • Lutt
          Användare
          • October 2005
          • 1919

          Ursprungligen postat av annmari
          Hej!
          Lutt i början dömde inte dom svenska skräphögarna till domare korrekt/Ann-Mari
          Jo tack jag såg matchen jag också så jag vet redan att de dömde lite fel i första perioden, tyckte dock att de blev bättre i andra och tredje perioden.

          Kommentar

          • Malawi-micke
            Användare
            • February 2004
            • 63

            The big red military machine runns in tjetenien again.
            det och hockey wm är en skön blandning som bara ryssland klarar utan problem.
            we are living in a yellow submurine, tjoho i like.
            undrar om jag ska dra ifrån detta forum ett tag så alla som äcklas av detta land kan tala fritt ett par år?börjar likna hets mot folkgrupp om ni frågar mig


            спал сладкий

            Micke
            In Hoc Signo Vinces

            Kommentar

            • Slagskott
              Användare
              • May 2007
              • 180

              Ursprungligen postat av annmari
              Hej!
              Du säger det slagskott men titta då på Finland som inte har det bästa laget ändå spöade dom skiten ur tre kronor/ Ann-Mari
              Om Sverige hade haft lika bra skott% som Finland så hade man gjort 12 mål, nu studsade inte pucken Sveriges väg - så är det ibland.
              – Säger man Mark eller Marc?
              – Man säger Mark In Da Muthaf@#&in’ Park!
              ---
              Mark Owuya, legendarisk rapartist och målvakt

              Kommentar

              Arbetssätt...