Hockey-VM
Kollaps
X
-
-
Tror att det kommer att bli en kanonhockeykväll.
Med mot alla odds di gule kronorna mot di vite lejonen i en final senare i helgen.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Hej!
Hej!
Jag säger på ren Finska terve terve kom igen lejon göra mat av tre kronor hyve kitos,Mvh Ann-MariKommentar
-
Synd! Varken Finland eller Sverige går till final, så di svenske får spöa skiten ur finnpajsarna!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Glöm det Wilhwelm Finland slår Sverige Suomi Suomi Suomi;Mvh Ann-Mari PS Ikväll håller vi på KanadaKommentar
-
Heja Ryssland! 2-0 mot Finland efter två perioderTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
Ryssland i final
Finalen spelas ju redan ikväll Sverige - Kanada
Jag är oerhört stolt över Sverige pga att det är i stort sätt vårat B-Lag som spelar. Jag sa kvartsfinal men de gick visst längre.Kommentar
-
Är helt chockad! en förlust kan man ta men det var väldigt länge sedan jag såg Finland spela av en match utan att försöka. Det hände ikväll och det märks på spelarna i agerandet både på banan och utanför vad det handlar om. Jag gissar att Leijonen inte har en kanadensisk coach nästa VM.
Näe, det här laget vill man inte kännas vid. Man är inte besviken, man är förbannad.
Mvh JariKommentar
-
Förstår dig Jarinen. Inge bra inställning vart det, så nu ligger hoppet på di svenska skandinaverna.
Svettig första period 1-1, kanske inte rättvist men ja tycke att spelet utjämnades efter Canadas utvisning.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
-
Verkligen han håller oss kvar i matchen.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Kommentar