If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej!
Mattias 777 tål du inte sanningen?finnpajsare vad är det för fel med dom?hellre det än en blåögd svensk/Ann-Mari PS för det förstaär jag inte född i Finland
Nej, det är inge fel på dom, jag gillar Finnar men jag måste ju få ur mig lite besvikelse och frustration och då kom du lägligt in i bilden. Viken färg har Finnarna på ögonen då, röda eller
Hej!
Nej Mattias777 jag vill inte slåss mot finnar har svart bälte i Wushu har även tävlat i Kung Fu men nej kommer dom får jag väl dra på en back kick,Mvh Ann-Mari PS Tog första graden svart bälte för 5 år sedan PÅ Stockholms Wushu Akademi
Hur som helst var det hockey vi snackar i denna tråd och inte kampsport. Som förövrigt inte får under några omständigheter utövas annars än i träningshallar och tävlingar, men det borde du veta om Ann-mari som kan sånt.
Sverige - Danmark imorrn! Vilka hejjar MAF och ciklidvännerna i Malmö på ? LOL...
Tre kronor är urusla och vilket pack till trupp de dragit ihop, sämsta truppen på länge. Pallar de knappt att stå emot B-VM lag så skall de inte spela slutspel.
Vi får hoppas på en bättring från Sveriges sida och det är mer än skandal om de förlorar mot Danmark.
Vad är finland för nåt....Finnarna är roliga de tror på guld varje år men varje gång går allt åt h*lvete.
Jag chansar på att Kanada eller Tjeckien tar hem det, hade kanske lagt till Ryssland men de har ju ingen stabil målvakt.
Vad är finland för nåt....Finnarna är roliga de tror på guld varje år men varje gång går allt åt h*lvete.
Hallå där! , det beror på hur man ser på det, de har ju tagit medalj hur många ggr som helst de senaste 15 åren men visst de har svårt med att nå ända fram, psykologiskt det där. Vanliga uttryck idag: "Finland sätter allt på ett kort, sverigematchen" eller som du säger "allt går åt h*lvete". Mig veterligen spelar man inte VM semi och finaler på löpande band med dom premisserna.
Men jag skulle vilja beskriva det såhär: de flesta tror att Finland skall vinna eftersom de oftast är så bra turneringarna igenom (möjligtvis bortsett från i år då, men jag tycker det ser hyfsat ut i år). Finnarna själva tror sällan på att gå turneringen igenom, det visar sig om inte annat i finalerna där de ej står att känna igen (guldspöket) trots att de ibland sopat rent ända fram till dess.
Som svar på "vad finland är för nåt" så är det VMs bästa lag och du blir varse, vänta en vecka till.
Hallå där! , det beror på hur man ser på det, de har ju tagit medalj hur många ggr som helst de senaste 15 åren men visst de har svårt med att nå ända fram, psykologiskt det där. Vanliga uttryck idag: "Finland sätter allt på ett kort, sverigematchen" eller som du säger "allt går åt h*lvete". Mig veterligen spelar man inte VM semi och finaler på löpande band med dom premisserna.
Men jag skulle vilja beskriva det såhär: de flesta tror att Finland skall vinna eftersom de oftast är så bra turneringarna igenom (möjligtvis bortsett från i år då, men jag tycker det ser hyfsat ut i år). Finnarna själva tror sällan på att gå turneringen igenom, det visar sig om inte annat i finalerna där de ej står att känna igen (guldspöket) trots att de ibland sopat rent ända fram till dess.
Som svar på "vad finland är för nåt" så är det VMs bästa lag och du blir varse, vänta en vecka till.
Mvh Jari
Hej på dig du
Hehe såklart att du skulle svara, med ditt efternamn så har du finländskt påbrå.
Hur många ggr som helst vet jag inte, men jag vet iaf att finland brukar bli som bäst trea. De må ha stjärnor men det krävs mer än så för att bli nr1.
Ja bra att du tog upp "Sverigematchen" 6-5 till Sverige vs finland, det är sådant det Svenska landslaget behöver just nu.
Jepp vi väntar en vecka plus lite till men jag är ganska säker att det inte kommer vara finland i final, Sverige har jag redan räknat bort om det inte sker ett under.
Kommentar