Hockey-VM

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • LN
    Användare
    • December 2004
    • 4744

    #16
    Suck Inge bra spel av Tre kronor.

    Men det kommer en ny match i morron, så att idag är det bara att bryta ihop o gå vidare
    Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
    Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

    Kommentar

    • Mattias777
      Användare
      • November 2006
      • 1493

      #17
      Ursprungligen postat av annmari
      Hej!
      Mattias 777 tål du inte sanningen?finnpajsare vad är det för fel med dom?hellre det än en blåögd svensk/Ann-Mari PS för det förstaär jag inte född i Finland
      Nej, det är inge fel på dom, jag gillar Finnar men jag måste ju få ur mig lite besvikelse och frustration och då kom du lägligt in i bilden. Viken färg har Finnarna på ögonen då, röda eller


      http://www.fiskformedlingen.se/odl.asp?id=353

      Kommentar

      • Gäst

        #18
        Hej!

        Hej!
        Hoppas kronorna får storstryk i varje match ha ha,Mvh Ann-Mari (Kärringen mot strömmen)

        Kommentar

        • Mattias777
          Användare
          • November 2006
          • 1493

          #19
          Hoppas Ann Marie Får stryk av ett gäng Finnar för att hon har konveterat till Finnland


          http://www.fiskformedlingen.se/odl.asp?id=353

          Kommentar

          • Alexander Ylipää
            Användare
            • October 2003
            • 3615

            #20
            Finland är sämst. Kryssade mot världens näst sämsta hockeynation - Norge.

            Mvh Alex

            Kommentar

            • Gäst

              #21
              Hej!

              Hej!
              Nej Mattias777 jag vill inte slåss mot finnar har svart bälte i Wushu har även tävlat i Kung Fu men nej kommer dom får jag väl dra på en back kick,Mvh Ann-Mari PS Tog första graden svart bälte för 5 år sedan PÅ Stockholms Wushu Akademi

              Kommentar

              • Alexander Ylipää
                Användare
                • October 2003
                • 3615

                #22
                Hur som helst var det hockey vi snackar i denna tråd och inte kampsport. Som förövrigt inte får under några omständigheter utövas annars än i träningshallar och tävlingar, men det borde du veta om Ann-mari som kan sånt.

                Sverige - Danmark imorrn! Vilka hejjar MAF och ciklidvännerna i Malmö på ? LOL...
                Mvh Alex

                Kommentar

                • Gäst

                  #23
                  Hej!

                  Hej!
                  Danmark vinner/Ann-Mari

                  Kommentar

                  • Gäst

                    #24
                    Hej!

                    Hej!
                    Alex du får använda dina kunskaper i kamsport om du blir anfallen på gatan så har du laglig rätt och använda självförsvar,Mvh Ann-Mari

                    Kommentar

                    • discusred
                      Användare
                      • June 2004
                      • 851

                      #25
                      Jag har aldrig förstått ishockey VM. Samma tid är det slutspel i NHL, kan det bli bättre?
                      Detroit- Dallas vad kan slå den matchen.

                      Kommentar

                      • LN
                        Användare
                        • December 2004
                        • 4744

                        #26
                        Ursprungligen postat av discusred
                        Jag har aldrig förstått ishockey VM. Samma tid är det slutspel i NHL, kan det bli bättre?
                        Detroit- Dallas vad kan slå den matchen.
                        Lidas,,,Lidas,,,Lidas världens bästa back helt enkelt
                        Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
                        Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

                        Kommentar

                        • Lutt
                          Användare
                          • October 2005
                          • 1919

                          #27
                          Tre kronor är urusla och vilket pack till trupp de dragit ihop, sämsta truppen på länge. Pallar de knappt att stå emot B-VM lag så skall de inte spela slutspel.

                          Vi får hoppas på en bättring från Sveriges sida och det är mer än skandal om de förlorar mot Danmark.

                          Vad är finland för nåt....Finnarna är roliga de tror på guld varje år men varje gång går allt åt h*lvete.

                          Jag chansar på att Kanada eller Tjeckien tar hem det, hade kanske lagt till Ryssland men de har ju ingen stabil målvakt.

                          Kommentar

                          • jarinen
                            Användare
                            • April 2003
                            • 1888

                            #28
                            Ursprungligen postat av Lutt

                            Vad är finland för nåt....Finnarna är roliga de tror på guld varje år men varje gång går allt åt h*lvete.
                            Hallå där! , det beror på hur man ser på det, de har ju tagit medalj hur många ggr som helst de senaste 15 åren men visst de har svårt med att nå ända fram, psykologiskt det där. Vanliga uttryck idag: "Finland sätter allt på ett kort, sverigematchen" eller som du säger "allt går åt h*lvete". Mig veterligen spelar man inte VM semi och finaler på löpande band med dom premisserna.

                            Men jag skulle vilja beskriva det såhär: de flesta tror att Finland skall vinna eftersom de oftast är så bra turneringarna igenom (möjligtvis bortsett från i år då, men jag tycker det ser hyfsat ut i år). Finnarna själva tror sällan på att gå turneringen igenom, det visar sig om inte annat i finalerna där de ej står att känna igen (guldspöket) trots att de ibland sopat rent ända fram till dess.

                            Som svar på "vad finland är för nåt" så är det VMs bästa lag och du blir varse, vänta en vecka till.

                            Mvh Jari

                            Kommentar

                            • Lutt
                              Användare
                              • October 2005
                              • 1919

                              #29
                              Ursprungligen postat av jarinen
                              Hallå där! , det beror på hur man ser på det, de har ju tagit medalj hur många ggr som helst de senaste 15 åren men visst de har svårt med att nå ända fram, psykologiskt det där. Vanliga uttryck idag: "Finland sätter allt på ett kort, sverigematchen" eller som du säger "allt går åt h*lvete". Mig veterligen spelar man inte VM semi och finaler på löpande band med dom premisserna.

                              Men jag skulle vilja beskriva det såhär: de flesta tror att Finland skall vinna eftersom de oftast är så bra turneringarna igenom (möjligtvis bortsett från i år då, men jag tycker det ser hyfsat ut i år). Finnarna själva tror sällan på att gå turneringen igenom, det visar sig om inte annat i finalerna där de ej står att känna igen (guldspöket) trots att de ibland sopat rent ända fram till dess.

                              Som svar på "vad finland är för nåt" så är det VMs bästa lag och du blir varse, vänta en vecka till.

                              Mvh Jari
                              Hej på dig du

                              Hehe såklart att du skulle svara, med ditt efternamn så har du finländskt påbrå.
                              Hur många ggr som helst vet jag inte, men jag vet iaf att finland brukar bli som bäst trea. De må ha stjärnor men det krävs mer än så för att bli nr1.

                              Ja bra att du tog upp "Sverigematchen" 6-5 till Sverige vs finland, det är sådant det Svenska landslaget behöver just nu.

                              Jepp vi väntar en vecka plus lite till men jag är ganska säker att det inte kommer vara finland i final, Sverige har jag redan räknat bort om det inte sker ett under.

                              Kommentar

                              • Lutt
                                Användare
                                • October 2005
                                • 1919

                                #30
                                Ursprungligen postat av discusred
                                Jag har aldrig förstått ishockey VM. Samma tid är det slutspel i NHL, kan det bli bättre?
                                Detroit- Dallas vad kan slå den matchen.
                                Skall vi vänta tills mitten av juni då

                                Nä men en paus i NHL vore bra men det händer bara i OS-sammanhang

                                Kommentar

                                Arbetssätt...