Ctenochromis Horei
Kollaps
X
-
-
Hur hålls de bäst?? 1 hane + massor av honor? El behövs det minst två hanar för att de skall färga maximalt?? E honorna tuffa sins emellan också? Hur stor bottenyta kräver de?? Skall de matas som rovfisk el räcker det med räkmix? Hur är de mot andra fiskar??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Precis samma frågor som Ozric har jag.
Käkar dom t.e.x troffar och sandlekare????
Hur stora är dina?
Man blir ju bra sugen när man ser dina bilder.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
ja ni. *L* hur skall jag svara på dessa frågor, har bara haft fiskarna sedan i lördags, jag har 3+3. den störste hanen är Ca:15cm. de är 2st hanar som färgar fint. jag har dom i mitt 720L tillsammans med 9st Frontoser, har stenar liggandes på botten, lite växter eftersom Horei äter växter,
matar dom med pellets o räkmix.
har märkt att honorna är lite tuffa mot varandra oxå. men inte i närheten som hanarna,
hoppas att ni fick några svar iallafall.
är helt grön när de gäller dessa fiskar. Är mycket tacksam för tips o dylikt ANG Ctenochromis Horei.Jag ser dåligt när jag blundarKommentar
-
blev verkligen skit bilder, solen lös för fullt. fast de är väl inget o gnälla över.Jag ser dåligt när jag blundarKommentar
-
Kommentar