Ctenochromis Horei VF
Ctenochromis Horei
Kollaps
X
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
-
tyckte den var lik dina bilder vart fall.
hahaha den som jag såg verkar helt loss, hannen blossa upp sig så fort jag tittade på fiskarna som gick i samma burk.
såg ut som han ville anfalla mig.
gång på gång så small det i rutan när jag stog där å tittade har fasen aldrig varit med om nått sånt tidigare.
men grann var den men fy satan va sur den va
e dom sånna?
//PieterKommentar
-
Kommentar
-
Apropå Kent i nol, han har väl en sådan hanne i ett av sina kar tror jag?
tyckte den var lik dina bilder vart fall.
hahaha den som jag såg verkar helt loss, hannen blossa upp sig så fort jag tittade på fiskarna som gick i samma burk.
såg ut som han ville anfalla mig.
gång på gång så small det i rutan när jag stog där å tittade har fasen aldrig varit med om nått sånt tidigare.
men grann var den men fy satan va sur den va
e dom sånna?
//Pieter
Japp de är samma sort, om du menar den som gick med Frontoserna vid disken, den hanen går nu i mitt kar, de var en F1, dom andra är VF, nu märker man att dom är aggresiva, dom jagar o slå på varandra hela tiden, är en hane som har fått ett öga sönderslaget, så man får väl se hur länge han orkar,
visst är dom framme o smälle på rutan när man går förbi, hehe, får väl se sen när man väl måste köra ner handen i karet,Jag ser dåligt när jag blundarKommentar
-
Dra upp mycket yngel för de slår ihjäl varandra lätt. Hade en grupp på 20st för ett år sedan, hade tillslut 1+4 kvar sen hoppade hanen ut genom täckglaset. Så dra upp yngel och tillsätt till befintliga annars har jag svårt och se att du lyckas.Kommentar
Kommentar