Mitt Akvariebygge - del 2
Kollaps
X
-
-
Är bilden spegelvänd?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Nu blir jag lite förvirrad här... den svarta väggen bakom, finns det en dörr där bakom det svarta? Annars undrar jag om du tänkt hoppa över karet eller krypa under för att komma åt på andra sidan.
Det är lite för många frågetecken för en nyfiken person så jag blir nog "tvungen" att åka över och tittaSmå firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Jo pallen råkade visst komma med. Jag har nog suttit på den ett par timmar o bara glott in i det tomma karet
Förlåt vänster ska de va o inge annat, bilden är inte spegelvänd.
Jepp Olorin det är bara att svänga förbi
Lättaste sättet att komma åt "andra sidan" blir att kliva i byttan.
De tre "övre uttagen kommer främst att mata belysningen, de två nedre ska vara till pumpar o annat.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Lite Tropheus Chaitika med tugg.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Klämmer till med ett par Hästnosbilder oxå. En hanne tuggar men är inte fotovillig.
Köpt mina firrar på Håvis hos Johan. Även karet har han ordnat.
Jag har suttit nere i soffan i butiken senast idag o tjatat, han ska även ta hem faxevita BTN moduler till mig. Han är verkligen en klippa och ett bra bollplank till alla mina helknasiga ideèr.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
-
Vilket år tror du att BTN kan leverera fem moduler Hoppas det går fort vi är fler än du som vill se karet med vatten!
Förövrigt vet du väl att jag aspirerar på titeln "mästare på far-out uppslag och ideer". Vilket får min att tänka på att 600liter börjar kännas smått för dvärgciklider.
Förövrigt är jag en jävel på att såga BTN nu efter att ha fogat slimline och moduler i två kar så säg till bara så kan jag "trolla" lite med sticksågen åt dig. Förresten det där med att klättra i baljan för att nå andra sidan låter osmidigt, ska jag ta med tigersågen också och fixa ett hål till en dörr? Hihi.
På tal om tokideér så missade du min lilla hint om att åka ner till tanganyika på vildfångst-safariSenast redigerad av Olorin; 28 April 2008, 21:17.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Tack Andreas
Vi får se hur lång tid det tar
Joda ja har en dröm om att ta dykarcert. ta ett flyg o fånga min egen fisk.
Vi kör lite SA när vi ändå har kameran framme.
Discus o G. Tapajos "Orange Head"Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Skapliga bilder, vad är det för kameragrejjer som har använts? Jag har förresten ett monsterfint objektiv på väg hem från Usa nu. Om det anländer oskadat så får jag ta med det när jag gör ett besök i stuganSmå firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Han har nämligen lånat min kamera och själv tycker jag att den är hur underbar som hälst.
På tal om det där med resan till afrika. Som du redan vet. glöm inte att ta med mig på resan. Destomer jag funderar på det desto sugnare blir man. När packar vi väskan?
Måste bara köpa en undervattenskamera oxå.:D:D:D:DKommentar
-
Jag tycker att vi till att börja med tar dyklektioner, kanske till hösten, kanske till nästa vår
Glädjande nog så verkar ett 20 tal hästnos Moba klarat sig, dessuom så är det snart dax att tömma den tuggande hannen.
Kameran är kanon har bara inte koll på hur man tar bra kort än men det kommerDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Glädjande nog så verkar ett 20 tal hästnos Moba klarat sig, dessuom så är det snart dax att tömma den tuggande hannen.
Det var kul att höra, men det var ju ändå ett rejält tapp. Hoppas att den tuggande verkligen "levererar" också! Men du, LN, har ju verkligen visat att du kan hantera motgångar så det är väl bara på`t igen hoppas jag...
Följer fortsatt tråden med spänning - funderade lite när jag såg karet på plats att det såg lite lågt ut - kanske en synvilla?, men ändå. Jag vet att du diskuterade detta i tråden alldeles i början och jag hoppas verkligen att det blev som du tänkt dig. (Det verkar ju så!)
Lycka till vidare.MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Det är precis så högt ja vill ha
Toppen på karet är på 1 meter o 17 centimeter.
Ny lek på Moban ikvällDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
Kommentar