Jo du har nog rätt. Har fått stopp på förhoppningsvis ett tag iallafall, rensade lite filter o härjade lite i karet
Mitt Akvariebygge - del 2
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Den största Callochromishonan utskrämd o låg på täckglaset samt ytterliggare en julle död. Lugnt som en filbunke just nu men det har smattrat i karet hela dan.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Nu har jullarna kommit till ro. 5-10 döda på kort tid
Har väll 15-20 kvar o dom har för tillfället beslutat att inte döda varandra.
Har inte haft mycke tid över till den stora byttan men det kommer det kommer.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Det ändrar du själv i kontrollpanelen - "Antal inlägg att visa per sida"Kommentar
-
Full rulle i karet. Lek på alla sorter och kul besök i veckan.
Patrikmalmö var här o hälsade på, alltid trevligt med långväga besökDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Då är det dax att uppdatera akvariet samt bilder runt husetjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ja, det var skoj att se burken live!! Ett otroligt akvarium!! Man fattar inte hur stort det är förräns man ser det. Tycker som jag sade tidigare att du ska dra iväg några bilder på karet med folk framför. Ger proportioner. Riktigt skoj att höra om udda beteenden också. Har funderat på det, till och från, hur "vanliga" ciklider beter sig när de får mer space. Eller ja, det gäller inte bara ciklider, även andra firrar. Tackar för titten!!
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
-
Tack Patrik alltid kul att ha besökDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Tack Kimmy o välkommen i augusti
Det går ut inbjudan via epost till Smålands Ciklid & Akvarieförenings medlemmar.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Hej
Jo det var ett tag sedan jag var aktiv här på forumet.
Av olika anledningar så har det blivit så,,,,, karet rullar på sin gilla gång och det har äntligen blivit stopp på multisarnas förökning. Jag tror att Leulupi (8st) jagar på morgonkvisten och därför minskar kollonin och andra fiskar kan röra sig bättre.
Jag har konverterat mitt 500 liters till salt.Testar på ett lite mindre kar om det är så att det är värt att konv. 2400 litaren till våren. Men det funkar inte klockrent än så länge så att just nu ligger dom planerna på isDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Undrade just vart du tagit vägen. Svårt att försvinna i glömska med ett sånt kar...Vad lockar mer med salt än Tanganyika?Kommentar
-
tack nicson
Ja jo egentligen har ja ju redan "allt", men det är kanske det som driver på, visst kanske man skulle satsa på på någon scapetävling och jobba hårt för det.
Men det nya med salt lockar oxå, teknik o kemi och smaken av någe nytt helt enkelt.
Tyvärr så finns egentligen inte tiden, så att det går lite trögt just nu men ahhh det löser sigDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
-
VA?? Konvertera ditt fruktansvärt snygga Tanganyika till Salt?
Dags att skaffa space här då tror jag....Kommentar
Kommentar