1120 lit SA
Kollaps
X
-
-
Vet inte men har fått för mig att siliconet släpper lättare från plexin.
Lägger man bara en bred fog så håller det i åratal på glas iallafall.
Har pillat lite med plexi och limmat filterkammare o sånt men dom har ramlat isär efter ca: 1 år. Visst ja kanske hade kass plexi eller kass silicon.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Vet inte men har fått för mig att siliconet släpper lättare från plexin.
Lägger man bara en bred fog så håller det i åratal på glas iallafall.
Har pillat lite med plexi och limmat filterkammare o sånt men dom har ramlat isär efter ca: 1 år. Visst ja kanske hade kass plexi eller kass silicon.Kommentar
-
Kommentar
-
Du behöver inte va noga alls, däremot är det bra att dra av glaskanterna med en slipsten så att varken du eller firrarna skär sigDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Har ingen glasskärare eller glas men skall ev. figurskära till glas för att täcka öppningarna till bakgrunden så det blir minder extrakostnad för en modul. Fast jag funderar på att använda rostfritt stål som lock på bakgrunderna. Har någon testat?M.v.h.
RickardKommentar
-
Billigt o bra är att skära till pp10 blå filtermatta.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Kommentar
-
-
Malar
En del i projektet är naturligtvis malarna.
Kraven jag har är att dom skall vara alg/allätare och komma från regionen
Vad jag kan läsa mig till finns det följande malar i regionen Franska Guyana: L060, Hypostomus Plecostomus, Pseudancistrus Barbatus.
Finns det fler? tips önskas från en som har noll koll på malar.M.v.h.
RickardKommentar
-
-
- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar