1120 lit SA
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Här kommer lite bilder men man ser inte färgerna rätt. Växterna är brunare än bilden visar.M.v.h.
RickardKommentar
-
kanonsnyggt och bra jobbat av Rikard.. lycka till..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Skaffa dig ett gäng otocinclus.Dom käkar alger riktigt bra och sen kan du nog ha släckt ljus några dar tycker jag.
Snyggt akvarium förrsetenKommentar
-
Det ser väldigt grönt ut, är vattnet så grönt eller är det vitbalansen i kameran som är lite sne?Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
När man tittar på det är det mer gult och det beror nog på roten som ännu färgar, men visst kan det beror lite på alger också. Det bruna på växterna försvinner på bilderna så man får ta fotona med en nypa salt när det gäller färger.M.v.h.
RickardKommentar
-
-
Brun bågfenis eller hur? Mysko gröna bilder du har. Kan du ändra vitbalansen i kameran?Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Herregud... Längesedan jag var här nu och nu försvinner jag nog igen på grund av rent avund. Jag hade offrat min ena testikel för dina altum och den andra för ditt akvarium. Good job!
Edit: Jag har fortfarande inte fått tag på några altum. Förmodligen på grund av minskat intresse men hade jag haft ett kar som ditt så .Senast redigerad av medgix; 22 February 2009, 20:23.Kommentar
-
Herregud... Längesedan jag var här nu och nu försvinner jag nog igen på grund av rent avund. Jag hade offrat min ena testikel för dina altum och den andra för ditt akvarium. Good job!
Edit: Jag har fortfarande inte fått tag på några altum. Förmodligen på grund av minskat intresse men hade jag haft ett kar som ditt så .M.v.h.
RickardKommentar
-
Du kan väl skaffa lite guppy eller nåt som matar dem? Jag har både det ena och andra i ungfödarväg som kan spruta ut lite yngel till dem
Att ställa in vitbalansen. tja det beror på vad du har för kamera, men det brukar finnas en blixtsymbol/sol/glödlampa. För MH så verkar blixt funka rätt bra för det körde jag hemma hos LN.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Du kan väl skaffa lite guppy eller nåt som matar dem? Jag har både det ena och andra i ungfödarväg som kan spruta ut lite yngel till dem
Att ställa in vitbalansen. tja det beror på vad du har för kamera, men det brukar finnas en blixtsymbol/sol/glödlampa. För MH så verkar blixt funka rätt bra för det körde jag hemma hos LN.
Jag får testa med blixt men det blir så mycket reflexer i glaset.
Jag klippte ner din Echinodorus bleheri eftersom många blad var missfärgade mm, den är ändå över 70 cm hög nu.M.v.h.
RickardKommentar
-
Det var nog klokt, den ser ju väldigt fin ut nu. Det viktigaste är ju egentligen bara att få med rejäla rötter sen tar de sig nästan alltid.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
Kommentar