jaa alla är klart den så alla över nu med den och släpper fiskar där nu och visa den den simmar sig så mkt piggare.. o jag är klart det med bygger o projekt där nu färdigt .. mina är den första gång som jag gjort med den specialt där så bakgrund har aldrig mitt livet från jag i starta till nu där över 30 år.. min första akvariefiskar den i 1977 där så nu uppåt till idag så aldrig jag blir tröttnar det på den.. så vill gärna göra nytt med karet mera om bygger bygger där så skojar med hemma så sitta och se där fiskar mest än tv klart.. den mår bra fiskar där nu den ser i bakgrund så lära mig av den för i ciklid bok om den o kämper med bygger om specialt filter där är mina första gång den.. den blir jag pigg o glad o stolet nu den om där.. ser roligt.. om den nån vill göra där så gärna kopiera mig så den går bra så man kan hjälper varandra.,. mvh klas
Planera bygger min 375liter
Kollaps
X
-
-
-
tack mkt.. så klart stolet och nöjd det där.. så den mår bra fiskar klart..
den har jag drömmer så länge.. köp så delar o delar för varje månad.. så den planera att börjar bygger den alla vad man skall ha delar så ta viktigt och åka se där olika.. jaa så tänker skall göra den mer en el två till karet framtid.. mvh klas375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Kanonsnyggt kar!!! Inte ofta man ser ett så ljust kar, men det blev snyggt med fiskarnas färger. Man får lust att börja med ett själv...
Mvh TonyKommentar
-
tack mkt den att du tycker den kanonsnyggt.. så jag är inte så duktigt på fotograf där själv så klart.. men den jag har vanlig digital där så den heter olmypus .. men jag är inte duktigt heller fotograf själv.. mvh klas..375 LITER Malawi arter..
-
jaa.. jag ge er nu den tre fina min bildar där så den ni får se den har blir bättre mkt där nu den med bildar där så fint ser på den är klart av allt färdigt..375 LITER Malawi arter..
-
Fint Classe. Dina Golden verkar jättefina,var har du köpt dem? Är du nöjd själv med karet?Kommentar
-
ja jag köpt den småå i börjar den med golden av nols ciklidhobby där så den nu är den stora där.. bra ge mat för klart med räkmix och "spirulina" med fingor foder där så den blir ändring färg så från börjar den har ljus innan var liten där.. nu är den ser vacker färg där.. .. tack mkt den är fint min där projekt o göra nytt där.. tycker du den snyggt oxåå???375 LITER Malawi arter..
-
Ja absolut. Men jag har ett akvarium med vitfaxe o ett med brun rocky och jag har gått över till att gilla den mörka mer. Men den vita e ju också fin, fin men det är ju bara en smak sak.
Vissa färger blir supersnyggt i vitfaxe tycker jag. Gult, ljusblått och rött blir super. Kanske skulle köpa ett rödrubin par eller Fire Fish par Classe?Kommentar
-
Ja absolut. Men jag har ett akvarium med vitfaxe o ett med brun rocky och jag har gått över till att gilla den mörka mer. Men den vita e ju också fin, fin men det är ju bara en smak sak.
Vissa färger blir supersnyggt i vitfaxe tycker jag. Gult, ljusblått och rött blir super. Kanske skulle köpa ett rödrubin par eller Fire Fish par Classe?375 LITER Malawi arter..
-
Kul Classe och grattis till ett snyggt kar.
Nu har du något att sitta och titta på på kvällarna...När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...
Kommentar
-
tack mkt den fint o snyggt min kar så den mår alla bra fiskar och piggare mkt där så ser mkt fint färg lite ändrat sig där så den mår bra allt.. ingen problem med den nån där.. mvh klas375 LITER Malawi arter..
-
Hur går det med ditt kar?
Skulle vara kul att se några bilder när det fått gå ett tag...- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
jaa du får se den bildar mera.. jag bildar den i förra helg den är mkt fina där.. ingen har nåt dött där i från börjar till nu där... du får se den bildar mera..
11 lab.golden
6 trewavasae "occra-chilumba"
6 ps.sp.acei "marygold"
7 ps.socolofi
6 syn.petricola
den har jag där nu i akvarium.. har 2 ancistrius oxåå...Senast redigerad av classe; 27 June 2008, 01:05.375 LITER Malawi arter..
-
ps. jag plocka bort är den socolofi 4 st till sälja.. och
ta ny in är ps.sp.acei marygold 6 st så egna odling där hos mig.. och jag har till salu nån fiskar där i lilla 91 liter akvarium är trewavsasae occra-chilumba o socolofi och många jätte 40 tal acei marygold.. så den lagom där 30 fiskar nu där med fyra arter i 375 liter där..
dom är till salu fiskar där som jag har den 91 liter bildar..Senast redigerad av classe; 27 June 2008, 01:08.375 LITER Malawi arter..
Kommentar