Rögle i elitserien nästa år!! kul riktigt kul.......
Hockey
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ja Rögle tillbaka i elitserien och HIF i allsvensk ledning . Synd bara att det inte var rödhökarna som gjode Rögle sällskap . -
Wow! Det var roligt...båda lagen som jag ville ha upp nu när Leksand missade! Brynäs givetvis, då det är mitt favoritlag...men Rögle gillar jag också. Härligt!Kommentar
-
Håller inte på Hockey överhuvudtaget längre men kul för Rögle Mitt lag ligger lite längre ner i tabellen :p4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
Välkomnar Rögle till Eliten...vi var på håret att hamna i kvalet..och då hade det gått som för Mora...
Jaja, gevalia-laget tillbaka...hoppas Boorken får vara kvar i båset!
"Leffe Boork kan inte köra bil, kan inte köra bil, kan inte köra bil!!"Mvh AlexKommentar
-
Nej jag hoppas inte Boork blir kvar. Han är duktig i trängda lägen men han skapar också ett kaos där han är pga sin egoism och attityd. Brynäs behöver mest ändring högre upp i ledningen för klubben är illa skött totalt sett.
Leif Boork är riktigt duktig coach, men Brynäs behöver gå vidare nu...annars blir det kaos och Kvalsvenskan kommande säsong också.
Hoppas att de lärt av den här säsongen!Kommentar
-
Äh, ni har ju Linköping!
Välkomnar Rögle till Eliten...vi var på håret att hamna i kvalet..och då hade det gått som för Mora...
Jaja, gevalia-laget tillbaka...hoppas Boorken får vara kvar i båset!
"Leffe Boork kan inte köra bil, kan inte köra bil, kan inte köra bil!!"4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
kul att Rögle upp till elitserien där.. så kul se där så en vän o jag skall se där i ängelholm och gbg för mellan frölunda mellan rögle.. men jag hejar för klart på frölunda indians.. jag tror själv på hv71 sm guld men ser den nu lhc leder med 2-0 i match där.. hur bli ikväll..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
En lättnads suck efter några veckors vånda här. Fan vad skönt Brynäs! Varför ska man vara så idrottsintresserad så att man mår dåligt av det för?
/JockeKommentar
-
Jag välkomnar Rögle och hoppas att det går lika bra för dem som det har gjort för LHC
Det är lite synd att det bara är två matcher kvar av årets serieKommentar
-
Kommentar
-
Knappast troligt med det flyt Sverige brukar ha mot Finland.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hej!
hej!
Oj oj Alex du har inte sett Hockey i verkligheten hör jag,kommer ihåg matcher på hovet i Stockholm Finnarna tröck upp svenskarna så det small i planket,nej du Alex den finska sisus den är vida berömd,förresten Alex du har väl ett finskt efternamn? på tal om sisu finnarna gav ryssen på pälsen under finsk ryska vinterkriget,Mvh Ann-MariKommentar
Kommentar