Efterlysning av Åke Kjellander

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    Efterlysning av Åke Kjellander

    Försöker få tag Åke Kjellander angående lite fisk (V. moori som han plockade med sig hem från Tanganyikasjön) jag skulle vilja skänka honom, eller ja iaf ge honom chansen att ta innan jag försöker göra mig av med dem på annat sätt.
    Så någon som vet ifall han fortfarande är aktiv inom hobbyn och kanske har någon e-mail adress elelr telefon man kan nå honom via eller möjlighet att ge honom mimin adress så skulle det uppskattas.

    //NJ
  • Matz Karlsén
    Användare
    • February 2004
    • 1127

    #2
    Jag sökte på Eniro och fick upp två på det namnet. En från Vallentuna och en från enskede gård.
    To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!

    Kommentar

    • Gäst

      #3
      Sist jag var hemma hos honom bodde han i Mölnlycke så jag antog att det inte var han jag hittade på eniro eller hitta.se.

      Men tack ändå.

      //NJ

      Kommentar

      • malawijanne
        Banned
        • November 2005
        • 3217

        #4
        Ursprungligen postat av krk
        Försöker få tag Åke Kjellander angående lite fisk (V. moori som han plockade med sig hem från Tanganyikasjön) jag skulle vilja skänka honom, eller ja iaf ge honom chansen att ta innan jag försöker göra mig av med dem på annat sätt.
        Så någon som vet ifall han fortfarande är aktiv inom hobbyn och kanske har någon e-mail adress elelr telefon man kan nå honom via eller möjlighet att ge honom mimin adress så skulle det uppskattas.

        //NJ
        Ja du får väl söka på eniro made in Afrika, för att han sålde sitt hus i Mölnlycke, och flyttade till Afrika
        Han fick tydligen jobb i Afrika.Janne

        Kommentar

        • Falköping Andreas
          Användare
          • February 2006
          • 1214

          #5
          Jag hade för mig det var syd amerika. men vad spelar det för roll. Han bor iaf inte i sverige längre.
          http://www.skovdeaf.se/

          Kommentar

          • Gäst

            #6
            Ok det låter ju onekligen spännande för honom,då är ju frågan vem som är intreserad av ett gäng Variabilichromis som Åke egenhändigt fångat och smugglat från Afrika

            Tack skall ni ha för infon.

            Kommentar

            • Byttorp
              Användare
              • November 2003
              • 1585

              #7
              Jag sålde Åkes hus i Pixo utanför Göteborg förra året och han bor numera utan för Durban i Sydafrika. Jag har Åkes telefonnummer ifall du vill ringa och snacka med honom, eller hans email ifall du vill skriva istället. Skicka ett PM till mig så fall.
              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
              Ordförande GCG

              Kommentar

              Arbetssätt...