If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu förstår jag varför jag inte förstår mig på Tropheus
Så är det väl när man förstår sig på ett släkte på allvar. Då ser man också tjusningen på ett helt annat sätt och med andra ögon.
I min värld ser de faktiskt inte kloka ut, snudd på riktigt fula. Till vilka pengar sen.............imponerande.
Måste slutligen säga att jag gillar en hel del andra Tropheusar riktigt mycket. Ni som sysslar med dem bjuder ofta på oerhört snygga foto vilket är roligt att följa.
Nu förstår jag varför jag inte förstår mig på Tropheus
Så är det väl när man förstår sig på ett släkte på allvar. Då ser man också tjusningen på ett helt annat sätt och med andra ögon.
I min värld ser de faktiskt inte kloka ut, snudd på riktigt fula. Till vilka pengar sen.............imponerande.
Måste slutligen säga att jag gillar en hel del andra Tropheusar riktigt mycket. Ni som sysslar med dem bjuder ofta på oerhört snygga foto vilket är roligt att följa.
Ja du Johan... Du vet att jag inte e galen men vad skall man säga.... Dom e speciela det håller jag med om. MEN GRRRYYYYMMMMAAA...
Undrar om det e när man gillar den fisken som man har troffesjukan...
får de en lila färg på huvudet?
tycker det är än av de snyggare troffarna.
Mjo,har de inte så mkt vinrött på huvudet/i ansiktet går de mer åt det lila/blå hållet. Jag föredrar att de har mkt vinrött. Min för tillfället absoluta Moorii-variant.Men den på bilden e en av mina sämre, hehe
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Visst vet jag att du inte är galen, där har du helt rätt.
Dessutom tror jag du har lika rätt när du skriver om "troffesjukan".
Ursprungligen postat av Oden70
Ja du Johan... Du vet att jag inte e galen men vad skall man säga.... Dom e speciela det håller jag med om. MEN GRRRYYYYMMMMAAA...
Undrar om det e när man gillar den fisken som man har troffesjukan...
hade ut annons på mina körsbär. och nu skall de flytta så jag tog fram kameran och tog några kort för att minnas dem på.och så var det en del som ville se hur de såg ut.så jag bombar er med körsbärsbilder.
Kommentar