Och hur i sjuttan får man ihop att en ob får golden kalambo yngel? risken att det blir bara ob är ju minimal och att det sen skall bli golden är ju knappt mätbart ... eller har jag missat något i din beräkning? en bild på en golden kalambo skulle sitta fint för o övertyga om golden genen
Troffetråden 2008 - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Och hur i sjuttan får man ihop att en ob får golden kalambo yngel? risken att det blir bara ob är ju minimal och att det sen skall bli golden är ju knappt mätbart ... eller har jag missat något i din beräkning? en bild på en golden kalambo skulle sitta fint för o övertyga om golden genen
Ja du Andreas, det får du ta att fråga Steffen L om, men du är välkommen att titta på mina.Kommentar
-
Lufubu-par samt en Nkonde."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ännu en. Tnx Anton btw."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Va faan,de blev mörka när jag la in dem här!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
för lufubon den e grym, Nkonden e väl sådär men det beror säkert på glaset som inte e rent direkt Det gör väl att kameran har svårt att hitta bra focus på firren då skiten på glaset stör focoseringen. Så puttsa och lägg in nya så vi kan se den i sin naturliga skönhet då Nkonde e en grym troffe den med......
Sen e det så att man blivigt dortskämd med stiffes Nkonde bilder som vi gärna ser fler av
Vart kommer Lufubona från dom e grymmaSenast redigerad av Oden70; 25 June 2008, 22:57.Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommentar
-
Det e bubblor"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Mer bubblor med en Nkonde-hane i bakgrunden."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
för lufubon den e grym, Nkonden e väl sådär men det beror säkert på glaset som inte e rent direkt Det gör väl att kameran har svårt att hitta bra focus på firren då skiten på glaset stör focoseringen. Så puttsa och lägg in nya så vi kan se den i sin naturliga skönhet då Nkonde e en grym troffe den med......
Sen e det så att man blivigt dortskämd med stiffes Nkonde bilder som vi gärna ser fler av
Vart kommer Lufubona från dom e grymmaKommentar
-
Musanga
Fina bilder på Nkonde Ozric!
Lite "gamla" bilder på Musanga´n
Hälsningar
Johan3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kom igen alla ni som sitter på fiskar men inte laggt in bilder Hade varigt skoj att se andras firrar med För även om här ligger bra foto så e det roligt att se fiskar, och det gör väl inget om där e lite sämre kvalite på bilderna.....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommentar