Troffetråden 2008 - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
En liten bild på en av mina Kasakalawe som nu har fått sällskap av snäcklekare.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
T. Ndole
Lite dax för uppdatering av en bild på Ndole.
JohanSenast redigerad av Johan F; 16 June 2008, 22:31.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det är Lamprologus ocellatus.Senast redigerad av Matz Karlsén; 17 June 2008, 11:35.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Det är en riktigt fin firre, ja är oxå sugen på dom. Bra att du kör o blir "testpilot" ihop med troffar. Så kan du utvärdera om det funkar eller ej innan ja köper på mig ett gängDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
Slänger in en bild på en av mina gamla hannar också. Den gruppen gick dock inte med troffar. Men jag gör ett litet övertramp i tråden...
/JockeKommentar
-
snäcklekare
jag hadde ett10 tal ocellatus med mina caramba i 720 . Det funka utmärkt caramban gillade ocellatus yngel Men åter till troffar här kommer en bild till på en av mina Muzi jag hämtade i torsdags, kanske inte världens bästa bild och färg men kolla formenProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
har haft occelatus ihop med körsbär i ett år säkert funkar utmärkt, men det blir inte så mycket snäcklekaryngel kvar de tar troffarna, men inte tvärtom....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Grymmes fin form på den .Kommentar
-
-
Vilka fina fiskar ni har. O vilka granna foto.
Perfekt att Ocellatus funkar med troffar.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar