Troffetråden 2008 - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
< Klistermärket var från jordbruksverket men att ett foder aldrig skulle bli gammalt det köper jag inte riktigt . Vitaminer och även mineraler borde ju bli gammalt . Det är ju samma vitaminer som finns i vår föda .Även kosttillskot går ju ut pga att de reagerer med syre . Efter ha syslat med kost i c.a tio år är det vad jag har lärt mig och förhoppningsvis en del till
Klart att det blir gammalt nånn gång, det kanske t om jag blir
Att det skulle vara så gammalt så att det skulle vara någon skillnad över huvud taget på NLS fodret tror jag dock inte ett dugg på, hur länge du än sysslat med kost, eftersom NLS fodret inte har funnits i butik i Sverige mer än dryga året.
Så gå du in i butiken i Malmö och pruta lite på priset så blir du säkert nöjdKommentar
-
Det har du kanske helt rätt i om man nu hård drar det.
Klart att det blir gammalt nånn gång, det kanske t om jag blir
Att det skulle vara så gammalt så att det skulle vara någon skillnad över huvud taget på NLS fodret tror jag dock inte ett dugg på, hur länge du än sysslat med kost, eftersom NLS fodret inte har funnits i butik i Sverige mer än dryga året.
Så gå du in i butiken i Malmö och pruta lite på priset så blir du säkert nöjdKommentar
-
Hej!
Finns det någon där ute som har erfarenhet/bild(er) på Red Belly??
Fick tips att detta skulle vara en intressant ev korsning i naturen som skulle vara grym. Men en Google sökning ger inte mkt.
Mvh AndersMvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Finns några foton på Red Belly i denna tråden,tror jag. Eller om det va i förra årets T-tråd."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
???
Skall vi se om vi kan komma fram till vad detta är?? Men det e för lätt....
Kommer svårare sedan.Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kachese, Ndole,Chimba...?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Hmm, var det inte du Oden som la in Chilanga med kind-fläckar en gång?? Hursom, snygg som fxn är den."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
Kiriza bilder
Här kommer lite bilder på Mitt kiriza kar överblicks bilder då dvs en på mitten ,höger och Vänster samt en bild på några honor.Kommentar
-
Nice Andreas, hur stor är gruppen?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-