If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sätter in foto på en firre som e köpt som Tropheus chilangi Yellow, men vad säger ni????? Ytterliggare ett sätt att tjäna extra slantar genom namn byta? vad tror ni det är?? Chilangi Yellow??
Sätter in foto på en firre som e köpt som Tropheus chilangi Yellow, men vad säger ni????? Ytterliggare ett sätt att tjäna extra slantar genom namn byta? vad tror ni det är?? Chilangi Yellow??
Den är iaf snyggare än orange Ilangi och Chilanga. Påminner mkt om de rödare Kachese. Snygga fiskar du fotar Oden!!
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Har alla den där röda cheeken? ja de var riktigt fina iaf. Synd på ilangin att den är så orange-röd. du ger den väl inge mat som innehåller astaxantin på den hoppas jag. Jag gav mina regnbågar AN exel ett par veckor och fick sluta med detta då jag kunde se att vissa börja bli mer mörka nästan åt oranged i det gula.
Har alla den där röda cheeken? ja de var riktigt fina iaf. Synd på ilangin att den är så orange-röd. du ger den väl inge mat som innehåller astaxantin på den hoppas jag. Jag gav mina regnbågar AN exel ett par veckor och fick sluta med detta då jag kunde se att vissa börja bli mer mörka nästan åt oranged i det gula.
Fotot e lite si och så, e gul irl men det var det enda som dög något så när.... Och inget färgfoder till dom inte
Astaxanthin missfärgar inte fiskar...det förstärker redan existerande färgpigment. Du får det att låta som att det missfärgar fiskarna och då beror det troligen..eller med största sannolikhet på överdosering vilket kan ge tyngre färger och markera mer.
Jag fick inte Golden att bli Röd Zebra hur mycket jag än gav dom astaxanthin.
Astaxanthin missfärgar inte fiskar...det förstärker redan existerande färgpigment. Du får det att låta som att det missfärgar fiskarna och då beror det troligen..eller med största sannolikhet på överdosering vilket kan ge tyngre färger och markera mer.
Jag fick inte Golden att bli Röd Zebra hur mycket jag än gav dom astaxanthin.
Jag förmodar att du menar att Golden inte blev lika orange som röd zebra
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Kommentar