Troffetråden 2008 - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Grymt snygga bärnsten!! Jag kontrar med lite dubbebilder.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Maswa
Är det någon som kan svara på om Maswadubben kan ha ett helt vitt band när den blir större. Jag hade för mig att den skulle vara gulbandad (i alla fall med inslag av gult). Det gäller alltså vuxen fisk och inte ungdjur.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
-
Så var man hemma igen efter tre veckors semester och hittar en trevlig överraskning i karet, två frisimmande moliro-yngel. Foderautomaten har stått för matandet och vattnet har bara bytts tre gånger. Ytterligare en hona tuggar.
Skönt att de har klarat sig så bra trots att det ibland var över 30 grader i burken.Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
Så var man hemma igen efter tre veckors semester och hittar en trevlig överraskning i karet, två frisimmande moliro-yngel. Foderautomaten har stått för matandet och vattnet har bara bytts tre gånger. Ytterligare en hona tuggar.
Skönt att de har klarat sig så bra trots att det ibland var över 30 grader i burken.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Tänkte visa upp hur mina bärnstenar ser ut nu. De är gulare än Tomas bärnstenar. Finns det variationer. Mina är F1. Men jag tycker de är rätt så fina i alafall.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar