Troffetråden 2008 - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Kommentar
-
Golden kalambo: http://img.photobucket.com/albums/v7...ambo1small.jpg
Och Oden: 40 000:- dkr räcker inte
MvhSenast redigerad av Oden70; 02 August 2008, 22:10.Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Golden kalambo: http://img.photobucket.com/albums/v7...ambo1small.jpg
Och Oden: 40 000:- dkr räcker inte
Mvh
det var så jag mindes dom i Dk och DET E GREJOR DETPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
en det e ju sekretes på det så vi kan inte berätta den sanna summan.. Tur att någon vet mer så det inte s drövel utan krass sanning. Har du kollat in nya gruppen i Dk??
--------------------------------------------------------
sekretess
känns mer som en förolämpning på alla som är på detta forum
sicket skitsnack
CFjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
en det e ju sekretes på det så vi kan inte berätta den sanna summan.. Tur att någon vet mer så det inte s drövel utan krass sanning. Har du kollat in nya gruppen i Dk??
--------------------------------------------------------
sekretess
känns mer som en förolämpning på alla som är på detta forum
sicket skitsnack
CFPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Såg i ett mail från en affär att de säljer Tropheus Kala yellow och Kala bay.
Sistnämnda har jag aldrig hört talas om och min undran är om de liknar varandra som tex Chaitika och Kaku men färgsättningen är olika stark.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
-
Rent generellt: Försök att lägga ut diskussioner som inte är "chat" utanför tråden, t ex diskussionen om "golden kalambo". Det är så vi får ett levande forum med många deltagare.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
det där med fantasipriser på tropheus har man hört (kört) i omgångar och efter ett tag dalar priset ner till en mer realistisk nivå, Red Rainbow på 80-talet är ett bra exempelTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Nä vet det. Jag vet och du vet om vad dom kostade eller hur Calle. men tror du att folk här skulle tro på vad dom kostade på riktigt om vi sa det så 40000:- var ett sätt att markera att dom e dyra, mycket dyra. Men det e ju sekretes på det så vi kan inte berätta den sanna summan.. Tur att någon vet mer så det inte s drövel utan krass sanning. Har du kollat in nya gruppen i Dk??
okej men snälla.....säg svenska pengar
men en miljon..........i någon jävla valuta dåjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Nä vet det. Jag vet och du vet om vad dom kostade eller hur Calle. men tror du att folk här skulle tro på vad dom kostade på riktigt om vi sa det så 40000:- var ett sätt att markera att dom e dyra, mycket dyra. Men det e ju sekretes på det så vi kan inte berätta den sanna summan.. Tur att någon vet mer så det inte s drövel utan krass sanning. Har du kollat in nya gruppen i Dk??Kommentar
-
Jag skriver att gruppen helt hypotetiskt gick för typ 100.000:- tror du att folk skulle tro på det ??
med folk här menade jag folk i allmänhet.
Men skulle jag skrivigt andra/alla istället.Senast redigerad av Oden70; 02 August 2008, 22:53.Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
hade inte satt folk här inom sitvationstecken, vilket då INTE menas på ett nerlåtande sätt, sorry om du uppfattar det så. Låt säga så här...
Jag skriver att gruppen helt hypotetiskt gick för typ 100.000:- tror du att folk skulle tro på det ??
Men skulle jag skrivigt "andra" istället.
Folk i allmänhet låter ungefär 1000g bättre =)Kommentar
-
hade inte satt folk här inom sitvationstecken, vilket då INTE menas på ett nerlåtande sätt, sorry om du uppfattar det så. Låt säga så här...
Men skulle jag skrivigt "andra" istället.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Min Wobbegong måste vara värd minst 2miljoner av valfri valuta nujag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar