Nån som har tips på bra kompl till aqua-relle? Har 2 såna i och plats för 2 rör till... vill ha lite blått, kallt sken. har mestadels gula o blå fiskar i... ska nog slänga i röda snart oxå...
bra komplement till aqua-relle?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
PowerGlo av Hagen...kombinationen PowerGlo-Aquarelle anser jag vara oslagbar när det gäller klart starkt ljus och bra färgåtergivning/förstärkning. Perfa för bl a Malawiciklider.
Här kan du kolla lysrör:
Var dock aningen försiktig om du önskar välja ett blåare rör så att det inte blir en tydlig övergång från blått till rött i akvariet..för det är inte snyggt...när man ser att fiskarna simmar in i olika ljus. -
Kan bara hålla med Power Glo är riktigt bra till Malawi4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
oki
Hade flora-glo/power-glo i mitt 220. är aqua-relle typ samma som flora då?540 mbuna + 54L yngelKommentar
-
Nä, aquarellen är rena drömen jämfört med flora glow som har ett hemskt gult sken.Kommentar
-
ja jag köra bara power-glo där själv med min 375 liter så mkt nöjd med det för jag har malawiciklider......375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Kommentar
-
Titta på min länk under mitt namn där jag gjort en tråd om mitt 720L projekt. Ljuset i akvariet är 2st Aquarelle och 1st PowerGlo. Akvariet är dock utan vatten där, men torde ändå vara likvärdigt.
Jag tyckte det räckte med 3 rör...och då valde jag den kombon som jag angivit.Kommentar
Kommentar