Någon som vill skriva ett reportage från stämman samt fota?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Robin
    svarade
    ..och jag kameran...

Så jag vill gärna bistå med bilder om det blir några bra.
    Senast redigerad av Robin; 02 April 2008, 18:05.

Lämna en kommentar:

• Wilhelm
    svarade
    Jag tar med mig en penna och det kanske blir nåt, om pennan är vass!

Lämna en kommentar:

• Ola Svensson
    svarade
    Nähäpp, ska jag verkligen behöva ringa runt när man har ett helt forum fullknökat med entusiaster?

Lämna en kommentar:

• Alexander Ylipää
    svarade
    Ursprungligen postat av HenrikV
    Ditt inlägg skulle man ju faktiskt kunna tolka som att du kan göra det i år igen Alex. Jag har då inget emot det...
    Mjää, inte den här gången. Tack iallafall Lämnar stafettpinnen till någon annan!

Lämna en kommentar:

• HenrikV
    svarade
    Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
    Kan meddela att det inte alls är svårt att skriva ciklidstämme-reportage. Riktigt kul faktiskt

Så nu är det bara att någon villig anmäler sig. Kan jag så kan alla!
    Ditt inlägg skulle man ju faktiskt kunna tolka som att du kan göra det i år igen Alex. Jag har då inget emot det...

Lämna en kommentar:

• Alexander Ylipää
    svarade
    Kan meddela att det inte alls är svårt att skriva ciklidstämme-reportage. Riktigt kul faktiskt

Så nu är det bara att någon villig anmäler sig. Kan jag så kan alla!

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Jag har som vanligt också kameran med. Foton från stämman brukar inte vara något problem

Lämna en kommentar:

• Ola Svensson
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Jag har tänkt fota och som tidigare år kan ni gärna använda mina foton. Jag tycker dock att det också i år skall vara flera som fotar - blir mer variation på fotona på det sättet.
    Bra, tack och jag håller med. Någon mer som kan fota samt förstås skriva? Det är jätteenkelt att lova!
    Jag kommer tyvärr inte ha min kamera tillgänglig.
    Senast redigerad av Ola Svensson; 31 March 2008, 15:42.

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Jag har tänkt fota och som tidigare år kan ni gärna använda mina foton. Jag tycker dock att det också i år skall vara flera som fotar - blir mer variation på fotona på det sättet.

Lämna en kommentar:

• Någon som vill skriva ett reportage från stämman samt fota?

Hej

Vi behöver någon som fotar på stämman samt någon som snabbt sätter ihop ett reportage. Finns det någon "där ute" som vill ta på sig detta jobb?
Arbetssätt...