CA- träff!?
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Parachromis Motaguense red tiger
Sen fanns det också, friedrichstahlii, managuense, dovii (fast jag tog inga foton på dessa)Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Känns som man missat en trevlig tillställning.
Hoppas att jag kan åka upp nästa gång....för det blir väl tradition eller??Håkan
Västervik
Tur att folk har olika intressen annars skulle det bli så trångt i zoobutikerna..........Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vackra färger och som alla parachromisar utstrålar dom en naturlig pondus...
Tycker att dom där kan flytta upp till Skellefteå!
Hur stora är dom?Kommentar
-
Kommentar
-
!
Hehe njae dessa stannar nog i Norrköping, gillar dom skarp!!
Tjaa hanen är väl ca 15-17cm och honan är väl ca 12-13 cm..Senast redigerad av JockeB; 16 May 2008, 16:33.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Detta par har inte lekt ännu, men det beror till största delen på att jag har en stor Zonata hane som går med dom o håller dom kort (än så länge).
Vill att dom ska växa på sig lite till innan dom leker.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Du får sätta dig ner framför karet en stund och studera dem, men faktum är att mina, som kom via dig, har mer färg (de har för övrigt lekt nu också).
Jag gör inga extra färgtillsatser i photoshop, viss förbättring blir det dock när jag ändrar i nivåer (fikonspråk,photoshop!! jag vill stila lite, visa att jag lärt mig något)
Åter till CA
-
Faktum är att mamman till de flesta red tiger motaguense i Sverige nog var den elakaste fiskflickan som jag har haft.Åter till CA
-
några av viejorna finns inte med i art registret så lägg upp bilderna där! så det blir mera komplett! =)hur googlar man efter ett liv?Kommentar
Kommentar