CA- träff!?
Kollaps
X
-
-
-
Vieja Bifasciata, Rio Chacamax, F1 hane.
Visst finns det färger på Centralamerikianska ciklider. Den stora fördelen med såna här är att man inte behöver sitta och leta efter dem i karet, denna är runt 30 cm lång.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Petenia Splendida
Denna befinner sig numera nere i det soliga SkåneÅter till CA
-
Ett stort tack för all gästvänlighet. Roligt va det att ses mycket trevliga människor och fina fiskar, nu blev man inspirerad
Snygga bilder Wilhelm och Jinnarparen!
/SalmbergKommentar
-
Kalasbilder Rickard!! Vill också passa på att tacka er som var med för en mycket trevlig lö-sö, Hoppas vi kan göra detta många fler gånger framöverMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Vi fick ju tid över för annat också.
Den här Amphilophus Lyonsi hanen hade en något negativ inställning till öl.Åter till CA
-
Tack Jocke för en mycket trevlig dag! Fantastiskt fin lokal du har med en otroligt omfattande samling CA-biffar! Zonatorna och maculicaudorna går nu fint i mina kar, verkar inte vara påverkade av 6 timmar i påsar.
/ Micke
(Klappa kalvarna från mig...)
"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
[QUOTE=jinnarparen;733386]Vi fick ju tid över för annat också.
Den här Amphilophus Lyonsi hanen hade en något negativ inställning till öl.[/QUOTE
Haha kalasbild! var bara sorten han inte gilladeMvh Jocke
-
Låter bra det, ser fram mot bilder när dom växt på sig lite..
Hehe jepp jag klappar dom lite extraMvh Jocke
-
-
Liten bild speciellt för Jinnarparen.....
Beasts Nandopsis tetracantha hane med yngel"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar