If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jädra synd att jag inte har möjlighet att komma annars hade det varit skitkul!! Ni får dokumentera träffen och lokalen och lägga ut lite bilder i tråden!!!
Håller med Micke, riktigt bra jobbat! Sover gärna där.
Man börjar bli väldigt intresserad av den där fisklistan nu..........har tyvärr inte något intressant som jag kan avyttra dock.
Hehe jo listan är på g, men det är bara 3 som lämnat in än så mycket till lista är det ju inte ÄN!
Tänkte lite på tiden, ni som reser en bit bör ju komma nån timme eller två innan, ska vi säga att vi kör igång vid 4 tiden eller vad tycker ni?? då bör ju alltså ni som ska sova i det boendet som jag fixar vara här som jag skrev tidigare..
Ni som har mailat mig om fisk till fisklistan bör ju maila mig era mobilnr också så vi kan höras o bestämma innan ni kommer, annars blir det svårt.
Numren kommer sen att stå på listan..
Mvh Jocke
Skulle gärna komma på denna träff om det är möjligt. Har inte varit så aktiv på sidan men skulle vara kul att träffa, köpa och snacka lite skit över en pilsner med ER kända Ciklidister här på forumet. Boendet skulle passa perfekt om det går att lösa (Beast)..
Skulle gärna komma på denna träff om det är möjligt. Har inte varit så aktiv på sidan men skulle vara kul att träffa, köpa och snacka lite skit över en pilsner med ER kända Ciklidister här på forumet. Boendet skulle passa perfekt om det går att lösa (Beast)..
Du är välkommen SOLO1, då lägger jag till dig till deltagarlistan..
Kan alla som kommer skicka mig ett mail så att jag kan maila ut fisklistan, mailet vill jag ha senast nu på fredag 11/4, tänkte skicka ut listan någon gång under helgen..
Vi är nu 12 säkra o 6 som ska jag väntar svar på.
Mvh Jocke
Jaha då börjar det dra ihop sig, SENAST nu på lördag 26/4 vill jag alltså veta om du ska komma..
Jag vill också veta om det är någon som har anmält sig men inte kan/vill komma då det har med matbeställningen att göra..
Som jag skrivit tidigare så drar vi igång ca: 16:00
men ni som tänker "utnyttja" boendet som jag fixar kan väl komma vid 14:30 så ni kan instalera er innan..
Väl mött
Jocke
Har du några tomma kar?
Det kanske blir en del som kommer med fisk, så om vi tänker på fiskarna först så kan vi i lugn och ro tänka på oss själva sen (mat och dricka....)
Har du några tomma kar?
Det kanske blir en del som kommer med fisk, så om vi tänker på fiskarna först så kan vi i lugn och ro tänka på oss själva sen (mat och dricka....)
Det löser jag, det är ju bara 1 hotelnatt hehe..
Glöm inte ta med hinkar!!
Jaha då är vi uppe i 8 eventuellt 9, så det ser ju ut att bli av
Hehe njae inga räkmackor men det blir väl nått liknande, med en och annan pilsner att svälja ner med kanske
Kommentar