CA- träff!?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Hade gärna åkt upp, men jag skall på bröllop den helgen,plus att det är Malmöte i Göteborg. (GOC fyller 20 år)
Så nu är det två saker som man skulle viljat delta i samma helg.
Men de flesta man känner gifter sig bara en gång så det får bli prio 1.
Men blir det fler träffar så kommer jag gärna.Håkan
Västervik
Tur att folk har olika intressen annars skulle det bli så trångt i zoobutikerna..........Kommentar
-
Kommentar
-
Hade gärna åkt upp, men jag skall på bröllop den helgen,plus att det är Malmöte i Göteborg. (GOC fyller 20 år)
Så nu är det två saker som man skulle viljat delta i samma helg.
Men de flesta man känner gifter sig bara en gång så det får bli prio 1.
Men blir det fler träffar så kommer jag gärna.Så du får flera chanser
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Vi har träffats hos Robban på Valvet.
Men det är ett tag sedan.Håkan
Västervik
Tur att folk har olika intressen annars skulle det bli så trångt i zoobutikerna..........Kommentar
-
Passa på att fota lite och skriv några rader till CB. Ni har ju grymt snygga firrar att fota.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Så se till att ta med dig kameran.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
jag köpte precis en ny (begagnad) normalzoom minoltas 28-75 2.8 så den är lite bättre än kitgluggen, du kanske har några tips åt en nybörjare oxå, finns ju så många funktioner som man aldrig har funderat på ens....
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Tänkte fråga lite angående boendet, jag kan EVENTUELLT fixa gratis boende till er som vill, ni får då egna rum men det är en gemensam dusch och ni behöver ha med er egna sängkläder..
Kan detta vara av intresse så hör av er till mig SENAST lördagen den 5/4.. Jag behöver ju veta om det är intressant överhuvudtaget om jag ska jobba vidare på det..
Men som sagt det är inte 100 än, jag återkommer så fort jag vet säkert!!
Mvh JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
Kommentar