Practical Fishkeeping

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • c90368
    Användare
    • September 2007
    • 890

    Practical Fishkeeping

    Någon prenumererar på denna tidning?

    Är den värd pengarna?

    http://www.youtube.com/user/c90368
    /Maths
  • Jarnis
    Användare
    • November 2005
    • 415

    #2
    Finns lösnummer nere på Press-stop vid Trädgårdstorget i Lkpg. Kostar ungefär det samma att köpa lösnummer eller att prenumerera. Det är en väldigt bred tidning vilket gör att man kanske inte tillgodogör sig allt som står i den. Sötvatten, saltvatten, damm etc. En avsevärd del går åt till butiksrecensioner (Storbrittanien) vilket för oss väl är sisådär. Mycket reklam, som brukligt nuförtiden. Jag brukar bläddra i butiken först för att se om det är något som intresserar mig innan jag köper.
    Micke

    Kommentar

    • PatrikMalmo
      Användare
      • May 2005
      • 4642

      #3
      Prenumererar inte, men köper den på Pressbyrån ibland när det är någon artikel som intresserar mig. Då är den värd pengarna, men jag hade inte betalt en full prenumeration. För mig finns det bara en tidning som skulle vara värd att prenumerera på och det är tyska DATZ, Das Aquarium unt Terrarium Zeitschrift. Visst, tyskan är svårare än engelskan, men ändå enklare än man tror att ta sig igenom i de artiklar man verkligen vill förstå. Ingen av de engelska tidningarna kommer i vart fall upp i DATZ nivå.

      Hilsen,

      P
      Ingen fisk har läst böckerna.

      Kommentar

      • c90368
        Användare
        • September 2007
        • 890

        #4
        Ursprungligen postat av PatrikMalmo
        Prenumererar inte, men köper den på Pressbyrån ibland när det är någon artikel som intresserar mig. Då är den värd pengarna, men jag hade inte betalt en full prenumeration. För mig finns det bara en tidning som skulle vara värd att prenumerera på och det är tyska DATZ, Das Aquarium unt Terrarium Zeitschrift. Visst, tyskan är svårare än engelskan, men ändå enklare än man tror att ta sig igenom i de artiklar man verkligen vill förstå. Ingen av de engelska tidningarna kommer i vart fall upp i DATZ nivå.

        Hilsen,

        P
        Engelska läser jag dagligen, men min skoltyska har somnat in för länge sedan
        http://www.youtube.com/user/c90368
        /Maths

        Kommentar

        • c90368
          Användare
          • September 2007
          • 890

          #5
          Ursprungligen postat av Jarnis
          Finns lösnummer nere på Press-stop vid Trädgårdstorget i Lkpg.
          Tack, det blir till att ta en tur ner på stan!
          http://www.youtube.com/user/c90368
          /Maths

          Kommentar

          • Wilhelm
            Användare
            • April 2002
            • 9122

            #6
            Har haft Datz i många år, men den är inte lika bra som förr.
            Nu har jag tidningen Amazonas. http://www.ms-verlag.de/AMAZONAS.121.0.html

            inte lika många annonser, men "1000"ggr fler och finare färgbilder.
            mvh Wilhelm

            "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


            www.linkopings-akvarieforening.net/
            Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
            www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

            Kommentar

            • Alexander Ylipää
              Användare
              • October 2003
              • 3615

              #7
              Ursprungligen postat av PatrikMalmo
              Prenumererar inte, men köper den på Pressbyrån ibland när det är någon artikel som intresserar mig. Då är den värd pengarna, men jag hade inte betalt en full prenumeration. För mig finns det bara en tidning som skulle vara värd att prenumerera på och det är tyska DATZ, Das Aquarium unt Terrarium Zeitschrift. Visst, tyskan är svårare än engelskan, men ändå enklare än man tror att ta sig igenom i de artiklar man verkligen vill förstå. Ingen av de engelska tidningarna kommer i vart fall upp i DATZ nivå.

              Hilsen,

              P
              Och för mig finns bara CB!
              Mvh Alex

              Kommentar

              Arbetssätt...