Tack grabbar!Fick hem ett fint synspila par av Micke Wendel idag och då gick det åt skogen vågar inte låta zonatan hålla på utan lyfte ur honom till 300l karet(du fick rätt jinnarp) där får han gå själv med ett gäng malar+2 st botia..tills vidare iaf..
avveckling och återbyggnad på sikt
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kan bara hålla med de andra micke, karet har blivit riktigt bra!
/ Micke"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
säg till nästa gång du tröttnar så hämtar jag burken.....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Är växter helt uteslutet eller?
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
-
kanonsnyggt karet av micke j.. där ser den trivs med hemma..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Kul att ni gillar karet jo jag är nöjd bara belysningen jag vill göra något med vi får se där .. när petenian kommer i tror jag karet är ganska fullt av fisk åxo så det börjar bli färdigt nu ,växterna ska i åxo nu ikvällMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Nu så här får ni se slut resultatet på karet mina gamla växter tog lite stryk i baljan jag hade dom i så dom är lite för krymta nu men dom kommer nog igen här är 5 bilder ..2 bilder på synspilorna åxo i bättre kulör än förra gången då dom var lite bleka håll tillgodo
vissa bilder är kanske lite suddiga(taggiga) men det syns ändå...
Blev själv jäkligt nöjd om man får skryta lite hehe Mina petenior saknas och dom ska narturligtvis åxo i men det dröjer nog till iaf efter midsommar ska prata med kenny när han kommer hem igen...Senast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:18.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Nu så här får ni se slut resultatet på karet mina gamla växter tog lite stryk i baljan jag hade dom i så dom är lite för krymta nu men dom kommer nog igen här är 5 bilder ..2 bilder på synspilorna åxo i bättre kulör än förra gången då dom var lite bleka håll tillgodo
vissa bilder är kanske lite suddiga(taggiga) men det syns ändå...
Blev själv jäkligt nöjd om man får skryta lite hehe Mina petenior saknas och dom ska narturligtvis åxo i men det dröjer nog till iaf efter midsommar ska prata med kenny när han kommer hem igen...Kommentar
-
dom rackarna är sällan framme på dagen tog bilderna nu med en plötslig tändning då är dom inte framme men när peteniorna är i så kommer det fler bilder på alla fiskarnaMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Vad Snyggt det blev micke!!!
Men jag tycker sidorna ser lite tomma ut, men allt är en smaksak och vissa av dina firrar behöver ju lite space.Kommentar
-
Tack..måste ha lite sim utrymme till dom största därför är det lite tomt här och var men mycket gömslen överallt helt hopplöst fånga fisk men det får bli så..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar