då så lite bilder nu vattnet är ju lite dimmigt det får ni har överseende med ,,kan säga djupet blev mer påtaligt nu fisken som är synlig är från helgens äventyr
avveckling och återbyggnad på sikt
Kollaps
X
-
-
Mycket läckert Micke! Fiskarna har ju lite o röra sig på nu också Kommer bli hur bra som helst!
Och du vet ju var du ska vända dig om Panamensisen skulle råka föröka sig!!Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
nu är karet nästan kristall klart kolla in ! Reganin forfarande blyga bara framme ibland zonatan desto mer lite små ilsk men tror det lugnar sig inga våldsamma attackerSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:18.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Riktigt snyggt att se!!
Fast jag är tveksam till att zonatan får husera tillsammans med reganin.
Du hade ju ett par på gång där, men jag misstänker att zonatan kommer att förstöra för reganin.
Men jag hoppas att jag har fel. Reganin är en art med många positiva egenskaper, mycket vacker att tittta på och inte alltför aggressiv. tror att det kan bli en storsäljare för de med lite större kar om den bara kom ut i butikerna.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar