avveckling och återbyggnad på sikt
Kollaps
X
-
-
Jo jag fick ett ryck och satte igång med inredningen faktiskt riktigt kul när man väl har börjat.... Du tysnade när jag drog på första gångenMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Blir säkert ett ursnyggt kar! Alla förutsättningar finns så det ska bli riktigt intressant att se slutresultatet. Lycka till med limmandet.Kommentar
-
Jag försökte sparka iväg mina 200 hästar på vägen hem för att visa familjen, men med en fullastad bil så hände det inte så mycket.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
ser fint ut, vad blir det för belysning? (kommer i fortsättningen aldrig, aldrig ha teknik i karet-allt utanför,hatar mecket i karet) snyggt att du har så pass mkt inredningTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
... fick ett bra tips av Niclas Larsson ska titta närmare på den armaturen snart.. hittade en återförsäljare av dom i Ängelholm ska dit kika på fre tänkte jag är ledig då..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hej Micke,
Kul att det går så bra med karet! Ser ut att bli riktigt fint. Vi vill se många bilder på karet när du fyller och när det är klart. Du får säga till när du vill låta invånarna bosätta sig.
/ Micke"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
limmat klart allt installerat pumparna osynliga utblås vore väl katten annars om
man inte ska fixa det,sen får vi se hur det blir i praktiken går att påverka i höjd led iaf... sen i med sanden så här får fick det bli ska hänga på den gamle rampen ett tag nu tills jag hittar något bättre smidigare här kommer 3 bilder på resultatet (utan ramp behöver bär hjälp )håll till godoSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:18.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Intressant. Är det en Tanganyika bakgrund som du kapat? Det ser int eut som några moduler jag känner igen. Apropå det där med att dölja utblåset krävs det lite känsla, men om man vinklar dem uppåt så är man ganska safe på att man i alla fall får syresättning även om man sätter dem lite väl lågt i förhållande till vattenlinjen enligt mina erfarenheter.
Hoppas det går bra. Ska bli kul att se med vatten i.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Intressant. Är det en Tanganyika bakgrund som du kapat? Det ser int eut som några moduler jag känner igen. Apropå det där med att dölja utblåset krävs det lite känsla, men om man vinklar dem uppåt så är man ganska safe på att man i alla fall får syresättning även om man sätter dem lite väl lågt i förhållande till vattenlinjen enligt mina erfarenheter.
Hoppas det går bra. Ska bli kul att se med vatten i.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
limmat klart allt installerat pumparna osynliga utblås vore väl katten annars om
man inte ska fixa det,sen får vi se hur det blir i praktiken går att påverka i höjd led iaf... sen i med sanden så här får fick det bli ska hänga på den gamle rampen ett tag nu tills jag hittar något bättre smidigare här kommer 3 bilder på resultatet (utan ramp behöver bär hjälp )håll till godo375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
Kommentar