avveckling och återbyggnad på sikt
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Men jag vet att han följer debatterna ibland.JanneKommentar
-
Arnold är go kille social trevlig dessutom kan inte flytta mitt kar så där utan riva eller göra hål i en vägg typ och då kommer han hem istället trevligt lättsamt..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
skulle olyckan vara framme så är det ingen katastrof lägg honom bara på en matta av bottenfilter å ge lite nykläckt artemia från kina
då reser han sig på sina hiskliga ca 165cm o säger (det var de jevligaste)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Tycker ni Kapar tråden för mycket nu ska handla om min ny start av karet och inte Arnold.. hoppas ni förstår mig rätt nu!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
pysslat med karet nu i eftermiddag några tim. fram och tillbaka fastnade lite på detta utseendet nu mörklade bakrutan + en sido ruta åxo.. får fundera lite kanske en aning för mycket i vänster hörnet med rötter moduler på botten ,,ska fundera lite till på detta..sen har jag lekt med bilderna en del med blixt och en del med kontig vit balance men det syns ändå vad jag vill visaSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:18.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Snyggt Micke
Jag gillar när karen inte är centreradeDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
kanon snyggt av micke j sin karet.. vad skall du ha fiskar där???375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Ser riktigt bra ut! När har du tänkt att starta upp det?4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
Kommentar
-
Du verkar ha fått gjort en hel del igår, trots fiskeresan i förrgår.
För egen del blev det en sjusovardag, måste ha varit alla corvetteintryck som tröttat mig
Ser i alla fall ut att bli riktigt fint i ditt kar, skall bli spännande att se fortsättningen på detta.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
Kommentar